Posted by Renata On petek, oktober 25, 2013
Kljub temu, da se imam za ustvarjalnega človeka, brainstorming velikokrat zelo pomaga pri kaki novi, kreativni in inovativni ideji. Ko sem mojemu dragemu razkrila izbor dišave in barve za novo milo, si je zamislil neko zeleno smreko na beli podlagi. Vedela sem, da je vlivanje mila z namenom ustvariti neko figuro praktično nemogoče, ampak ajde, sem rekla da bom poskusila.


Figure oz. vzorec, ki spominja na nekaj, včasih nastane povsem spontano. Dokler me dve prijateljici nista vprašali, kako mi je uspelo v sNežki pričarat vrtnico, je sama niti nisem videla. Pa res spominja na modro vrtnico :)

No, take smrekaste tehnike in takšnega vzorca nisem videla še nikjer, tako da je povsem mogoče, da sem izumila novo tehniko vlivanja mila :)

Čakanje na razrez je bilo grozno, ker sem bila prepričana, da bo izpadlo...no, čudno. Pa ni! Nastali so kosi mila z vzorcem, ki malo spominja na smreko. Pravzaprav zelo močno spominja na jelko v snežnem viharju!


Dišava je milu primerna: svež vonj borovih iglic, klinčkov, cimeta in pimenta ter smreke. Pri imenu pa tokrat nisem imela težav. Naj bo Jelka!


Tale krasna banjica je v resnici podstavek za milo. Pa še fotogenična je. Zelo!

Renata :)

7 komentarjev :

  1. Kakšne barve pa uporabljaš, da tako lepo izgleda? Čudovito, prava milna princesa si.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe, hvala :) lep naziv ;)
      Za barve uporabljam okside, prahce, ki so namenjeni prav barvanju mil in so koži neškodljivi, milo pa obarvajo že v minimalnih količinah-

      Izbriši
  2. Kako lepa žajfica. Gotovo krasno diši. Ime mi je pa prav posebej všeč-

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Irena :) Ja, prijetno jelkasto diši :)

      Izbriši
  3. Very creative result. The soap looks beautiful, good job.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thanks Jessie Y ;) The design was actually my boyfriend's idea, but I can take all the credit for the realization :)

      Izbriši
  4. Noro! Super ti gre od rok. :-)

    OdgovoriIzbriši