Posted by Renata On četrtek, oktober 17, 2013
Naslov pove vse. Za njen rojstni dan sem si zamislila tako vintage ogrlico in prstan z vzorcem in barvami, ki so ji pisane na kožo. Zanimivo, ti odtenki so bili 'njeni' že leta in leta nazaj, pomoje že takrat, ko smo še vse ostale nosile roza barvo :) Potem sem še jaz vzljubila te barve. Zdaj sta si najina okusa za nakit in barve tako podobna, da je izbira ali izdelava pravi užitek :)

Vzorec je izdelan z extruderjem - po slovensko je to verjetno 'iztiskalec', gre za tehniko Donne Kato, katere knjiga me je že pred časom ponovno navdušila za mečkanje fimo mase. Pravzaprav me je ta knjiga (in moj dragi, ki mi jo je podaril :)) pred nekaj meseci prebudila iz nekega ustvarjalnega zimskega spanca, ki je trajal vse predolgo.

Skratka ta tehnika z iztiskanjem fimo mase iz 'iztiskalca', ki je pripomoček za oblikovanje mase, je ena mojih najljubših tehnik za izdelavo nakita, tako da je bo na mojem blogu verjetno še veliko.



Renata :)

3 komentarji :

  1. o tudi fimanje je čudovito, lepo oblikovano...

    OdgovoriIzbriši
  2. Tole so pa čisto moje barve , prelep kompletek , čudovito

    OdgovoriIzbriši
  3. Prelep kompletek, čisto moje barve takoj bi ga imela

    OdgovoriIzbriši