Posted by Renata On ponedeljek, oktober 28, 2013
Ja že spet novo milo. December je že pred vrati, jaz pa hočem letos vse moje najdražje utopiti v milnih mehurčkih :) No ja, december ni še ravno pred vrati, ampak ko bo, bo za izdelavo mil že prepozno. Ker morajo 'zoret' vsaj 4 tedne, hitim zdaj, dokler je še čas. 


Če je prejšnje milo Jelka v snežnem viharju spominjalo na smreko, so bili inspiracija za tokratno milo božični okraski. Nisem se še odločila, ali bo žajfi ime Pika ali bo milo Srečko. Pike mi najbrž ni treba obrazložiti, medtem ko Srečkota verjetno moram. Se spomnite tiste risanke, ki so jo včasih na nacionalki vrteli pred prazniki - okrasek Srečko? Srečko, ki prinaša srečo? Čudovita risanka o rdeči stekleni kroglici za na božično drevo, ki je vsak december krasila jelko, med letom pa počivala na podstrešju. Krasna krasna risanka, ne pa te novodobne telebajskaste risanke...


No, kakorkoli, mislim da bo vseeno Pika. Izdelava je bila malo bolj dolgotrajna, saj sem milo v bistvu delala kar 3 dni. Najprej sem naredila en del, ki sem ga razdelila na tri dele in jih pobarvala z rdečo, modro in zeleno. Potem sem naslednji dan iz mehkega mila izdelala kroglice, tretji dan pa naredila belo osnovo in vanjo potapljala kroglice. Ker sem jo predolgo pustila v hladilniku, se je malo drobila, ampak sem situacijo s svojimi modelirskimi sposobnostmi uspešno rešila :)


Recept je isti kot pri Rudolfu, spet oh in sploh fino karitejevo maslo! In dišava? Noooro dišeča bela lilija&ginseng. V bistvu prva dišava, ki sem jo uporabila že drugič.


Renata :)

15 komentarjev :

  1. Tole pa izgleda super in odštekano.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala DB :) Točno odštekano je bil moj namen!

      Izbriši
  2. Odgovori
    1. Hvala :) Ja, bolj je zakomplicirano, raje se lotim :)

      Izbriši
  3. Beautiful, Renata! This soap was well worth the effort. It is very festive and the soap balls look like Christmas ornaments!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thank you Jenny! I think this soap was the most time consuming soap I've ever made. But I agree, it was well worth the effort ;)

      Izbriši
  4. Hi Renata and welcome to my blog :-)
    I can speak either Serbian, or Macedonian, but I'm not quite sure you would understand!? My Slovenian certainly sucks...
    This soap looks lovely and congrats for your patience for rolling these balls, there are so many of them. At least you had an easy-peasy job on the third day :-)

    Maja

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thanks Maja :) I think English is the best way for our comunication :) You are right, I needed a lot of patience to make this soap :)

      Izbriši
  5. Krasno izgleda tole milo, res mi je všeč. Tako posebno je.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tamara, hvala :) ja, tale Pika je taka malo odštekana.

      Izbriši
  6. izgleda krasno
    s čim pa si barvala?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Anonimni, hvala :) Vesela bom podpisa :)
      Obarvani deli mila so pobarvani z oksidi, pigmenti, ki so namenjeni prav barvanju mil, izdelavi kozmetike ipd.

      Izbriši
  7. OOoo iiiii kk čedno milo!! Če bi mela tega, tekočega vržem stran :D

    OdgovoriIzbriši