Posted by Renata On torek, oktober 22, 2013
Danes sem bila res produktivna. Razrezala sem eno milo in vlila drugega. Potem sem dokončala še bralčka kazalčka (kazalko za knjigo) in tri obeske za ključe s fimo kruhki. Zdaj sem tako utrujena, da se mi ne da iskati kabla za prenašanje fotografij iz fotoaparata :)

Tako da danes končno pridejo na vrsto slike iz rumene mapice na namizju. 

Tole je torta Hello Kitty, ki sem jo poleti naredila za Ano. Hello Kitty je ena posebna mačka. Otroci jo obožujejo, meni se zdi simpatična, moj dragi pa pravi, da je to najbolj zlobna mačka na svetu. Njegov razlog? Ker nima ust in tako ne veš, ali se smeje ali ne :)

Tortica je bila nutellina z banano, najokusnejša in najbolj preverjena. 


Tistega dne je bilo zunaj okoli 33 stopinj. Vroče, vroče! In zaradi premikanja torte v hladilnik za vsakih 5 minut pavze, se je na Hello Kitty figurici začel nabirat kondenz. Prav švicat je začela! In ker so bile oči in brčice narisane, sem se bala, da bo barva stekla in da bo mačka zajokala. In kaj bi bilo hujega od objokane mačke? Zato sem naredila kaskaderja - Hello Kitty v vijoličnem. 


Originalna Kitty in kaskader sta preživeli vročino, tako da je bilo veselje na koncu dvojno. Oz. večkratno - otroci so bili navdušeni. Dokaz? Luknje prstkov v torti, ki so nastale še isto minuto, ko smo torto postavili na mizo :)


9 komentarjev :

  1. Pozdravljena :)
    Listam po tvojem blogu in občudujem lepo narejene izdelke. Uau! Kako čudovite stvari.Res imaš smisel za lepoto. Te držim za besedo, ker si že nekajkrat rekla, da boš kakšno navodilo objavila ;)
    lp :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Lepa hvala ;) Vsekakor pride kak postopek...ko le najdem čas za to ;)

      Izbriši
  2. Vesela sem, da sem prišla v stik s še eno blogerko, ki ustvarja čudovite stvari.

    OdgovoriIzbriši
  3. Tortica je ti je lepo uspela.
    Če pa smem, pa samo namig za v bodoče: Glavne figurice oziroma ta velike, se na torto dajo zadnji dan, da potem nimaš problema z kondenzom oziroma s tem, da se figurice ne začnejo potiti. Tičino masa v hladilniku postaja lepljiva in je ni dobro preveč prijemat, saj se potem lahko poznajo prstni odtisi.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pohvala od moškega, ki po mojem skromnem mnenju piše najboljši kuharski blog in dela top torte, mi pa res veliko pomeni, hvala :)

      Hvala za komentar in napotek, ki ga bom vsekakor upoštevala. Tale Hello Kitty je bila moja prva tičino 3D figurica, ki je nastala zadnji dan okraševanja torte, tako da se ni niti posušila, tako kot bi se morala. Je bilo pa veselje otrok z gnetenjem figurice toliko večje :D

      Izbriši
  4. Renata, tvoje skromno mnenje mi veliko pomeni, hvala.
    Jaz vse figurice delam vsaj en teden prej in jih pustim v hladnem ter suhem prostoru, da se zunanji sloj malo osuši in so potem bolj obstojne.
    Glede oblikovanja tort, pa sem bil jaz na začetku veliko slabši kot ti, če greš gledat moje torte na začetku objav, boš videla, da je ta tvoja veliko boljša. Res pa je, da s časom pridobivaš na "grifu".

    OdgovoriIzbriši
  5. Krasna torbica, česa pa ne znaš? :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Iii Tamara, hvala za vse komentarje ;) Uff, marsičesa ne znam, je pa še veliko stvari, ki bi se jih rada naučila

      Izbriši