Posted by Renata On nedelja, oktober 20, 2013
Hja no...včasih znajo biti preproste stvari najlepše. Zakomplicirane pa bolj zabavne :) In kako dolgočasno bi bilo moje življenje, če ga včasih ne bi zakomplicirala.

S tem novim milom sem si kar dala dela. Glede na to, da je dišava, ki sem jo uporabila, zelo sladka, slastna in živahna, sem se odločila za temu primerne barve in bel vrh, ki sem ga nabrizgala z brizgalno vrečko - tisto za smetano, vsaj mislim, da se zadeva tako imenuje.


In nastal je Karel :) odišavljen z dišavo karamele, medu in vanilije. Dišava naj bi spominjala na Lushevo milo Honey I washed the kids.

Tokrat sem v recept dodala še mandljevo olje, ki milo naredi še ekstra negovalno in primerno za suho kožo. Menda naj bi bilo milo z mandljevim oljem še posebej primerno za luskavico, srbečo in suho kožo. V mislih imam vsaj tri osebe, ki bodo vesele tega mila :)


 Renata :)

2 komentarja :

  1. krasno delo, umetniško, meji na slaščičarstvo, res lepo na pogled, pa verjamem, da tudi za druge čute, boš povedala, ko se boš začela umivati ... čestitke...

    OdgovoriIzbriši