Posted by Renata On torek, november 26, 2013
Le čemu tako pospešeno fimam? Zatooo, ker me od čisto prave prodajne razstave loči zgolj še en teden :) Ja, tako je, decembra v naši knjižnjici pripravljam razstavo mojih fimo izdelkov. 

Kljub temu, da že par tednov vsak dan po službi še vsaj 4 ure fimam, pečem, lakiram, spenjam, zvijam, natikam itd. itd., mi veselja in idej še zdaleč ni zmanjkalo! 

Sicer sem se specializirala za takšne in drugačne slaščice, ampak to ne pomeni, da ne poskusim še kaj novega. Ko sem imela leta 2010 v knjižnjici podobno razstavo, so bili bralčki kazalčki velik hit. To so bile živalice s knjigami, obešene na knjižnje kazalke.


Za letošnjo razstavo sem si zamislila čisto prave knjigice. No, knjigice iz fimo mase s čisto pravimi naslovnicami. Ker v naši knjižnjici delajo sami dobri ljudje, sem iz prve roke izvedela, katere knjige so najbolj priljubljene in najbolj brane in se lotila dela. Tako so nastali čisto novi bralčki kazalčki za vsak okus. Od živalic se razlikujejo tudi po tem, da so bolj kompaktni in zato bolj uporabni.


Takole izgleda bralček kazalček v akciji. Mini in maksi knjiga :)

In še ena gasilska:)

Renata ;)

6 komentarjev :

  1. Pa ti si prava umetnica. Fantastična ideja in čudoviti izdelki.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ooo!! Tole razstavo bi si pa tudi jaz ogledala. Renata, občudujem tvoje znanje in smisel za lepo. Kapo dol, ni kaj. Prečudoviti so, tako živalce od prej, kot letošnjie knjigice.

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala vsem za lepe komentarje :) Ja, razstavica bo pa zelo kmalu, se že veselim :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Zaenkrat samo WWWAUUUU, ko pa pridem k sebi, ti pa še kaj napišem. Noro dobro.

    OdgovoriIzbriši