Posted by Renata On torek, november 05, 2013
Ta konec tedna me čaka eno prijetno opravilo. Peka torte. In to ne kakršnekoli torte, ampak takšne pocukrane, punčkaste, dojenčkaste torte :) Otroške torte so res eno veliko veselje, kakorkoli obrneš. Veselje jih je okraševati, ker si lahko dam duška in ker jih lahko nakičim brez slabe vesti. Pa tisto veselje, ko otrok vidi torto! Neprecenljivo! Slavljenka je sicer še premajhna, da bi to veselje pokazala, verjamem pa (se bom zelo potrudila), da bodo vsi ostali uživali v njej.

Figuric sem se lotila že včeraj, ker potrebujejo čas, da se posušijo. Izdelane so iz sladkorne mase, ki pa mi je delala nemalo težav, ker je bila precej mehka. Vanjo sem zato vmešala Tylose prašek, ki se je pri zadnjih dveh tortah izkazal za zlata vrednega. To je prašek, ki se ga vmeša v tičino, da le ta postane bolj obvladljiva, trša in bolj primerna za modeliranje, lahko pa se ga zmeša z vodo in se ga uporablja kot jedilno lepilo za tičino.

Zaenkrat imam samo sliki ene medvedke, ostalo ostaja skrivnost do izvedbe celotne torte :)


Ah medvedi, le kako jih ne bi oboževal!

Renata :)

5 komentarjev :

  1. Odlično si tole izpeljala, ker medo izgleda res čudovit. Jaz tega praška še nisem nikoli uporabil, saj je že tako dovolj kemije v sladkorni masi. Vem pa da se je treba brez praška kar malo pomatrat, da figurica obdrži obliko.
    Vidim, da bom kmalu imel konkurenco v oblikovanju figuric ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe hvala DB :) Ja, sladkorna masa že sama po sebi vsebuje zgoščevalce in itak ni zdrava, tako kot večina sladkarij.
      Z oblikovanjem imam precej izkušenj zaradi fimo mase, ampak tičina ni tako obvladljiva. Vendar z vsako figurico mi bo lažje :) Ko bom velika, bom znala zmodelirat takega dinozavra kot ti :D

      Izbriši
    2. Jaz ne znam modelirati, ampak se samo trudim. Začuda pa mi kr ratajo figurice. Niso popolne, ampak boljše kot pa nič. No v tvoji novi objavi pa se videl, da res obvladaš modeliranje s fimo maso, tako da bi verjetno jaz moral k tebi na en "šnel kurs".

      Izbriši
    3. Če je tako, da se samo trudiš, pa tvoj trud obrodi res dobre sadove :)
      Hvala :) ampak fimo masa je vseeno drugačna, mi gre precej bolje kot s tičino. Pri tičini moram še naštudirat kako jo prepričat, da ni tako mehka.

      Izbriši
  2. Ne smeš je preveč segret med rokami. Kot neke vrste hitropotezni šah, hitro oblikovanje s čim manj dotikanja. Ko pa ti rata oblika, ki ti je všeč, jo samo pustiš, da se rahlo osuši in bo ostala takšne oblike. Zato je izdelava stoječih figuric kar dolgotrajna in mi včasih vzame cel teden po nekaj uric za nekaj stoječih figuric.

    OdgovoriIzbriši