Posted by Renata On ponedeljek, november 18, 2013
Moj vikend je bil v znamenju fima. Bilo je zelo delovno in hkrati sproščujoče. Fino je it zvečer utrujen spat, če veš, da je za tabo produktiven dan. V decembru me čaka ena razstava in en sejem, kar pomeni, da bodo vsi naslednji vikendi tako delovni, med tednom pa tudi kaj dosti ne smem zaostajati :)

Med vikendom sem gnetla, mesila, valjala in zvijala rogljičke iz fimo mase. Nastajali so pravzaprav po istem postopku kot tisti tapravi. Celo recept s slikami mi je bil pri tem v pomoč. Fimo sem zvaljala v tanko plast, jo razrezala na trikotnike in zvila. Nadev sem, priznam, izpustila hehe :) Lahko pa vklopite domišljijo in si predstavljate, da so rogljički nadevani z vam ljubim nadevom, torej nutelo in lešniki ali marelično marmelado.


Pred peko je fimo rogljičkom potrebno narediti luknjice, da se jih kasneje lahko naniza na obesek. Jaz sem jih nato kar z žičkami vred dala v pečico za pol ure in...


...voila! Rogljički pečeni :) Zdaj je na vrsti moj najljubši del - fotosešn. Makro funkcija in dodatek ključa za predstavo o velikosti sta nujna.


Ko sem mi je zdelo, da je fotografij dovolj, sem nadaljevala z lakiranjem vsakega mini rogljička posebej. Da se lepo osušijo, morajo počivat čez noč.


In danes, ko so bili rogljički popolnoma suhi, je napočil čas za sestavljanje obeskov. Zvijanje žičke s kleščami, dodajanje obročkov, nizanje na verižico in druge finese in projekt 'fimo rogljički' je končan.


Tako so nastali trije obeski za ključe, dva obeska za na mobitel/zadrgo na torbi ali puščici, ostalo pa mi je še nekaj posameznih rogljičkov, ki bodo poživili kak drug pekarski obesek.


Renata :)

9 komentarjev :

  1. Kako zelo mici, mici... super so

    OdgovoriIzbriši
  2. Kako čudoviti in majveni so. Kapo dol za takšno potrpljenje in natančnost.

    OdgovoriIzbriši
  3. Že prejšnje limonice so bile drobčkane, tile rogljički pa se mi zdi še bolj. Poklon za natančnost pri takih miniaturicah :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ;) Ja tile rogljički so res miniaturni

      Izbriši
  4. Adijo pamet. Res ne morem verjet, da so tako miniaturni. Pa ima ta masa po oblikovanju že takšno površino (izgled kot na rogljičku) ali pa ga moraš posebej naredit (npr. z gobico ali čim podobnim)?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala DB :) Fimo masa je popolnoma gladka in enobarvna, zelo podobna plastelinu. Vse teksture na površini naredim ročno z različnimi pripomočki - ti znajo bit precej zanimivi hehe :) Tudi zobna ščetka, zvitki alu folije in predvsem šivanke, se najdejo med njimi :)

      Izbriši
  5. hvala renata, da si me obisakala. sem te že dodala na svoj seznam, da bom lahko spremljala tvoje prečutovite umetnine iz fima.
    res si prava, prava mojstrica v tem, kar počneš!
    lp

    OdgovoriIzbriši