Posted by Renata On nedelja, november 10, 2013
Danes je bil baje do zadnjega koščka pojeden moj projekt preteklega tedna. Tortica je bila zelo okusna in menda se jedci niso mogli načuditi dejstvu, da je bila to moja dvajseta izdelana torta. No, ta podatek je bil napačen, v resnici je to moja sedma torta s tičino in deveta torta na splošno :)

Projekt se je začel že prejšnji vikend z izdelavo medvedkov (oz. medvedk) iz sladkorne mase. Medvedke so nato počivale, se sušile in čakale na svojo usodo. Ta konec tedna so bile glavne zvezde na torti za Mio.


Spodnjo torto je sestavljal temen čokoladni biskvit z Nutello in smetanova krema z dodatkom istega čokoladnega namaza. Zgornja, manjša torta pa je bila iz svetlega biskvita, nadevana s kremo iz sladke smetane, mascarponeja in malin. Oba recepta sta že večkrat preverjena in res odličnega okusa. Ker sama ne maram pretirano sladkih sladic, tudi torte pečem vedno z vsaj tretjino manj sladkorja, kot od mene zahteva recept in zdi se mi, da to vsem ugaja.  

Torto sem nato oblekla v belo tičino in zgornjo torto asimetrično zamaknila, da ni stala na sredini. Delno je bilo to zato, ker se mi razgibana asimetrična torta zdi bolj posebna, delno pa zato, da sem lahko nanjo namestila medvedka-plezalca. Od vseh treh je bil ta najbolj poseben in tudi najbolj zahteven, ker sem morala že pri izdelavi paziti na to, da ima težišče na vrhu in ne pri strani.

  

Vrh torte je krasila nerodna medvedka v rdečem krilcu. Ta je bila za izdelavo najbolj preprosta in zdi se mi, da mi je od vseh treh uspela najbolje. Zato jo bom gotovo še kdaj naredila in uporabila na še kakšni torti.


Čisto spodaj pa je sedela medvedka, ki je gledala na vrh torte in se še ni lotila plezanja po njej :) Da ne bi plesala po pladnju, sem jo fiksirala kar z zobotrebcem, s katerim sem spela njen bok in torto.


Z izdelavo te torte sem imela res veliko veselja, najbrž zato, ker sem veliki fan medvedkov :). Res pa je, da je izdelava take torte precej stresen projekt. Stres zato, ker je skrbelo, ali bodo figurice stale na torti tako, kot sem si zamislila, ali bo torta prenesla transport v gostilno, ali bo preživela noč in nenazadnje, ali se bo rezala na lepe kose. Kljub temu, da je šlo doslej z vsako torto, ki sem jo spekla, vse po načrtu, nobena ni razpadla in sem vse v prvotni obliki spravila pred slavljenca, me te skrbi vedno znova izmučijo. Gotovo je to zato, ker sem z izkušnjami še precej na začetku in upam, da bom z vsakim uspehom dobila več zaupanja vase.

Vesela sem, da je šlo tudi s to tortico vse po načrtu. 37 jedcev in izpraznjen pladenj je gotovo dober dokaz.

Renata :)



4 komentarji :

  1. Prelepa torta! Medvedki so tako resnični, te barve, obrazki! Krasno.

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlično ti je uspelo. Figurice so krasne, okusa tort pa preverjena.

    OdgovoriIzbriši