Posted by Renata On petek, november 01, 2013
Poletje mi je pisano na kožo. Jesen niti ne. Dejstvo, da je dneva konec že ob petih ali celo štirih popoldan, me spravlja ob živce. To pomankanje dnevne svetlobe, hlad, ki prihaja, žalovanje za japankami in podobne jesenske sitnosti mi pač niso po godu. 
Ampak dnevi minevajo, letni časi se menjavajo in kaj dosti izbire, kot potrpeti še eno jesen in zimo, pač nimam. In medtem ko čakam, da spet pride pomlad, si je dneve nekako treba polepšati. In kar se mene tiče, je kuhano vino gotovo najprijetnejša stvar, ki jo prinaša jesen! Lahko bi se celo reklo, da vsako leto malo bolj vzljubim jesen, prav zaradi te dišeče poslastice.

Nekateri pravijo, da je še pretoplo za kuhančka, jaz pa pravim, da je takoj, ko temperatura pade pod 20 stopinj Celzija, ravno pravi čas za otvoritev sezone :)


Navdušena sem, da mi je tak fantastičen vonj po vinu, limoni, klinčkih, cimetu in rjavem sladkorju uspelo ujet v žajfo. Zdaj me bo lahko razveseljeval vsak dan v kopalnici, no...čez par tednov. Do takrat bom žajfe pač zgolj vonjala na polici, kjer zorijo :) Tudi to bo v redu.


Vinjenemu milu sem dala ime Vinko. Pisano mu je na kožo :) Tekstura vrha pa malo spominja na jabolčno čežano. Vsekakor izgleda okusno, diši pa še bolje. 

 

Grem. Na kuhančka :)
Renata

8 komentarjev :

  1. krasne barve, vonj mora biti tudi pravi, že vidim, čudovito milo...

    OdgovoriIzbriši
  2. Yum,yum, I'm a fan of mulled wine! I hate winter,too, but some winter delicatessen can't be denied. Was it fragrance oil what you used to smell so yummy?
    Look gorgeous, I bet it's even better than the real thing!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. It is Yummy :)
      Yes, it's fragrance oil - sweet berries, orange, peach, cinnamon and ginger and vanilla.

      Izbriši
  3. This sounds like a fantastic soap! I have never worked with any kind of wine (only beer, just once) in my soap but it is in my long to-do list! :-) I just discovered your blog and glad I found it! :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. SoapJam welcome to my blog :) This soap is made with distilled water, not wine. The fragrance added is called Mulled Wine :) But making soap with real wine and beer is on my to-do list too. Just don't know when I'm going to try all this :)

      Izbriši
  4. Tole je pa še ena odštekana ideja. Všeč mi je oblika, da ni takšna navadna, kot pri ostalih milih.

    OdgovoriIzbriši
  5. Beautiful, Renata! I love those swirls, and the mulled wine scent sounds amazing. Wine soap is on my to-do list, too. I even have some wine FOs, waiting to be used. Beer is very nice in soap, and I'm curious to see how wine performs.

    OdgovoriIzbriši