Posted by Renata On petek, november 15, 2013
...Make Lemonade!

Priljubljeno reklo, ki ga med Slovenci ne slišim...mogoče v originalu zveni preveč optimistično, da bi ga prevajali. Videti kozarec napol poln pač ni v naši krvi, raje ga vidimo napol praznega :) Meni je ta rek tako simpatičen, da se večkrat spomnim nanj, ko gre kaj narobe, čeprav priznam, da po naravi nisem tak optimist, kot bi želela biti.

Moje današnje delo ima zgolj dobesedno povezavo z omenjenim rekom :) Dejansko sem delala limone iz fimo mase. Natančneje uhane za vse tiste, ki imamo sladko življenje!


Dejansko mi je uspelo narediti dobro kopijo. Limone sem delala že večkrat, tokrat pa sem jim dodala še teksturo prave limone, ker le te pač niso gladko odrezane.


Uhančki so zelo majhni, v premeru nič večji od 5mm. En razlog za to je v veselju oblikovanja miniatur, drugi pa v praktičnosti in uporabnosti. Sama na ušesa ne bi razobesila velikih limon, tele mini rezinice so pa tako luštni rumeni uhančki in šele od blizu se vidi, kaj dejansko so.


In za konec še ena simpatična različica v naslovu zapisanega reka: When life gives you lemons, ask for salt and tequila!

Renata :)

8 komentarjev :

  1. Iiii, srčkano čudoviti. Imaš pa potrpljenje.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Martina :) Ja potrpljenje s fimom imam, mi ga pa pri drugih stvareh v življenju zato malo primanjkuje :)

      Izbriši
  2. Odlično izgledajo. Res ne vem, kako ti uspe narediti tako miniaturne kopije. Jaz se z majhnimi stvarmi zelo matram, je veliko lažje delat večje.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. DB kaj pa vem, fimo zelo dobro sodeluje in dopušča napake in večkratno popravljanje :)

      Izbriši
  3. So pretty. You've got good hands.

    OdgovoriIzbriši
  4. Oh, the lemon studs are so cute! I love those earrings. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thank you Jenny :) I'm glad you like it

      Izbriši