Posted by Renata On sobota, december 28, 2013
Ne vem kdaj in kje sem prvič videla cake pops oz. po slovensko tortice na palčki (verjetno je tak prevod, kaj vem). Jedla jih še nisem :) Vendar sodeč po receptih, ki sem jih zasledila na spletu, so po vsebini in sestavinah precej podobne ježkom ali rumovim ali kokosovim kroglicam. Ista zadeva, le oblika je drugačna.


Že nekaj časa sem jih imela na 'to do' listi, pa ni bilo priložnosti zanje. Zdaj sem jo le našla! Ne zaradi priložnosti same, ampak zaradi dejstva, da sem morala porabiti zamrznjen (in odtajan) biskvit za nutelino torto, ki sem ga pred časom spekla po receptu s Kulinarike.

Načeloma se sicer rada držim receptov in ne eksperimentiram z izumljanjem svojih, ampak tale mi je pa tako fantastično uspel, da bi ga bilo škoda zadržat zase! Mogoče pa komu pride prav ;)

Glede na to, da gre za recept po principu 'porabi, kar imaš', natančnih količin ne bom podajala, prav tako lahko kakšno nadomestite s čim podobnim.

Sestavine:
- spečen in ohlajen biskvit za Torto Nutella 
- rum (če jih bodo jedli otroci, uporabite mleko)
- marelična marmelada (lahko tudi jagodna, slivova, mešana...)
- zmleti lešniki (lahko so tudi mandlji ali kaki drugi oreški, lahko tudi kokosova moka)
- zmleti piškoti (jaz sem uporabila domače, lahko so tudi Albert keksi)
- bela in čokoladna kuvertura
- palčke za ražnjiče (ali prav za cake pops kupljene plastične palčke)

Biskvit sem nadrobila v posodo, dodala nekaj žlic marmelade in nekaj žlic ruma. Maso sem pretlačila z vilicami in dodala cca. 100g zmletih lešnikov in še enkrat toliko zmletih piškotov. Masa mora biti dovolj gosta in vlažna, da se iz nje da oblikovati lepe kroglice. Če je prevlažna dodajte še kak zmlet piškot, če je presuha pa še kako žlico ruma.

Iz mase z rokami oblikujte kroglice v velikosti Chupa Chups lizike in jih polagajte na pladenj. Nato jih postavite v hladilnik ali še bolje v zamrzovalnik za 20 minut.

Medtem ko se kroglice hladijo, v ločenih skodelicah stopite čokoladno in belo kuverturo ter palčke za ražnjiče prerežite na pol, da ne bodo predolge.

Vzemite kroglice in zamrzovalnika. Palčko 1cm globoko pomočite v čokolado in jo vtaknite v kroglico. Potem kroglico pomočite v čokolado in previdno potapkajte po robu posode, da odvečna čokolada odteče nazaj. Nato cake popse zatikajte v stiropor, cveličarsko gobo ali kaj podobnega. Če se je treba znajti, je tudi posoda, napolnjena s sladkorjem ali okrasnim peskom super :)

Ko so vse kroglice oblite z mlečno ali belo čokolado, je čas za okraševanje. V plastično vrečko nadevajte preostanek čokolade in odrežite vogal ter okrasite kroglice. Temne z belo in bele s temno čokolado.


Črnobeli cake popsi so resnično zelo okusni. Kaj ne bodo, ko pa so iz samih dobrih sestavin! In presenetljivo sploh ni veliko dela z njimi, še posebej, če imate biskvit pečen že kak dan prej.


Mmmm dober tek!

Renata :)

5 komentarjev :

  1. Cake popsi so res kul, vendar pa je cel kup dela z njimi, če jih želiš res posebej okrasiti, pa še cel kup jih je treba naredit. Teli tvoji izgledajo fantastično.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. DB hvala :) Pomoje odvisno, koliko si daš dela z njimi :) Jaz sem se omejila na dve vrsti vprelica in nisem komplicirala. Če bi jih hotela pa ekstra okrasit, bi mi vzelo pa celo popoldne. Glede na to, da s čokolado nimam prav veliko izkušenj, mi je šlo kar hitro in tudi strdila se je, jupiii :))

      Izbriši
  2. Hmmm, nice! And looking soooooo f..... good! You must have a steady hand, with all those micro moves you make, doing your crafts! Don't know what you are best at, all look marvelous!

    OdgovoriIzbriši
  3. izgledajo prav slastne. se odločam, da bi poizkusila še jaz tole naredit. upam, da mi uspe.
    lp

    OdgovoriIzbriši
  4. Your cake pops are so pretty, Renata, and they look so yummy!

    OdgovoriIzbriši