Posted by Renata On sobota, december 14, 2013
Ahhh čokolada! Kdo je ne obožuje? Ma iskreno mislim, da ga ni junaka, ki je ne mara :) V takšni ali drugačni izvedbi. Mlečno, črno, belo, z lešniki, z brusnicami, z rozinami...ni da ni! 

Ena meni ljubših, in baje tudi dokaj zdravih, je črna čokolada z visokim deležem kakava. Ampak ni vsaka dobra. Absolutno najboljša za moj okus je Gorenjkina čokolada s 70% deležem kakava. Uporabljam jo predvsem za čokoladne slaščice, ker pač browniji, muffini, čokoladni biskvit ipd. potrebujejo kvalitetno čokolado, če hočeš, da so najboljši. Za jest je tudi odlična, čeprav kilska Gorenjka s celimi lešniki še vedno zmaga :)
No, pred kratkim sem v trgovini našla Gorenjkino črno čokolado z meto! Joj, kako je to dobro! Tak prefinjen okus črne čokolade z dodatkom mete...100x boljše od After Eighta!

Ker imam rada čokolado, je bilo samo vprašanje časa, kdaj bom naredila tudi takšno trajno čokolado, ki je ne more zmanjkat. Torej čokolado iz fimo mase. V miniaturni izvedbi, se razume :)

In sem jo - nekaj jo je šlo na obeske za ključe, nekaj pa na mini uhančke. Nekaj čokolatinov, nekaj celih tablic, nekaj obgrizenih in nekaj na pol ovitih v folijo!


Pozerske fotografije - miniaturni krožniček in skodelico sem kupila na božičnem sejmu na Dunaju. Nisem mogla mimo :) In zraven še trije koščki prave čokolade - za grižljaj veliki.


Pa meni ljuba Gorenjkina čokolada z meto v naravni velikosti in miniaturne fimo izvedbe.


In še končni izdelek - mini čokoladni uhančki. Na tej sliki se vidi še ta čudovit dunajski krožniček z zlatim robom in vrtnico. Zaljubljena :)


Za konec pa še nekaj, kar je danes poleg čokolade nastalo v brlogu. Rogljički (prav tako polnjeni s čokolado) in nekaj kajzeric. Vse skupaj slikano na mojem najljubšem krožničku. Ker zraven ni ničesar za primerjavo velikosti, se mi zdi, da izgledajo grozljivo resnične, velike in...taprave :)


Vse tole bo z mano v soboto 21. decembra, na božičnem sejmu v Hrastniku, kjer bom imela praznično stojnico. Priprave so v polnem teku in reeeees se zelo veselim tega sejma! Komaj čakam!

Renata :)

7 komentarjev :

  1. You use some moulds for those? They are so cute,looking too real!
    I don't know how you can be that precise with such tiny things, bravo!
    Have a nice and successful time on the fair!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. No, I don't use any molds at all - that's why every piece is really unique. Everything is made by hand - the only thing I use is a knife and an a needle :)
      Thanks! I can't wait :)

      Izbriši
  2. jaz vedno pustim oči na ekranu, ko občudujem te tvoje prekrasne miniature iz fima.
    lp

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala iris-irena :) Taka pohvala me res razveseli :)

      Izbriši
  3. Those are so cute, Renata! They look good enough to eat!

    OdgovoriIzbriši
  4. S temi tvojim miniaturnimi kreacijami me vedno presenečaš. Izgledajo tako realistično in poželjivo. Uhani so pa odbiti, me prav zanima kaj si drugi mislijo, ko vidijo ugriznjeno čokolado na ušesih. Hudo dobro.

    OdgovoriIzbriši
  5. Joj, super so tele tvoje čokoladice. Na sliki čudovite, v živo še bolj (sem te imela priložnost spoznati na božičnem sejmu v Hrastniku). Krožniček in skodelica pa itak super kjut.

    Srečno in ustvarjalno 2014 ti želim, Keti

    OdgovoriIzbriši