Posted by Renata On torek, december 31, 2013
Leto 2013 je bilo lepo leto. Končno sem se vrnila k svojemu bistvu, k ustvarjanju. Za leto 2014 imam v planu veliko veliko stvari, želim si le priložnosti, da jih čimveč realiziram.
Retrospektive mojega mladega bloga ne bom delala, za bombonček prilagam le en miks mojih najljubših utrinkov leta, ki je za mano.





Vsem mojim bralcem želim veliko kreativnosti na vseh področjih življenja in veliko priložnosti za širjenje obzorij. Iščite srečo v majhnih stvareh in si tako vsak dan v letu 2014 naredite popoln.

Renata :)


3 komentarji :

  1. krasna predstavitev. želim ti res izpolnitev vsega zadanega
    lp

    OdgovoriIzbriši
  2. Lep kolaž si sestavila. Me veseli, da si se odločila in začela predstavljati svoje izdelke na tem blogu, ki ga bom spremljal še naprej.

    OdgovoriIzbriši
  3. Beautiful collage, Renata! Happy New Year to you!

    OdgovoriIzbriši