Posted by Renata On nedelja, december 01, 2013
Minuli vikend je bil pri meni v znamenju peke torte. Moram reči, da sem se te torte izredno veselila. Vedno je zabavno preizkusiti kak nov recept in tokrat sem res celotno torto naredila po povsem novih receptih. Biskvit po novem receptu, povsem nove kreme, celo čokoladni ganache za obliv torte in kot podlago tičini sem delala prvič (običajno dam pod tičino masleno kremo). Prvič s tičino nisem oblekla cele torte, ampak le obod. In ker pri nas nismo ljubitelji tičine in vedno ostane na krožnikih, sem tortno košaro napolnila s pravim sadjem :) Tako je nastala prav simpatična torta.


Od kod ideja? Ker je bilo rojstnodnevno darilo sušilnik sadja, sem si torto zamislila kot košarico sadja, ki ga bosta slavljenca narezala na krhlje in posušila v novi mašini :)

Tokrat sem tudi prvič slikala postopek izdelave torte, kar je bil kar zahteven proces. Zato tudi vsakič drugačna osvetlitev, postavitev in ne preveč lepe slike, ker preprosto ni bilo časa. 

Torto sem naredila po Aninem receptu. Odkar sem prvič videla ta recept na njenem blogu, sem si ga želela preizkusit, ker se je bral tako zelo okusno. In nisem se zmotila, torta je bila res zelo okusna, ampak tudi zelo zelo čokoladna in izdatna. Nasitila bi vsaj 20 zelo lačnih :)

Vse originalne recepte najdete na blogu www.naredilaana.com.

Najprej sem spekla biskvit za popolno čokoladno torto Hershey's, ampak ker vedno pri vseh sladicah krčim količino sladkorja za polovico, sem tudi tu uporabila samo 200g sladkorja. Torta je bila kljub temu zelo sladka. Recept je blazno zanimiv, ker vsebuje samo 2 jajci in celo skodelico vroče vode, zaradi česar je masa na koncu tekoča kot juha. Na srečo mi model za torto dobro tesni :)


Biskvit je zaradi dr. Oetker kakava res ZELO črn. Ta kakav bom gotovo še kupila, ker res naredi super kontrast s svetlimi kremami. Uporabila sem model premera 26cm, biskvit pa prerezala samo enkrat. Tudi 2x bi šlo, ampak se bojim, da bi bili diski tako tanki, da bi imela težave s premikanjem.


Za sestavljanje torte vedno uporabljam nastavljiv obod. To je gotovo najboljša zadeva, kar jih premorem od pripomočkov za peko. Kupila sem ga v Hoferju in uporabila tudi že za peko večje torte, samo dobro ga je treba obložiti s peki papirjem. Za peko Hershey's biskvita si ga pa ne bi upala uporabiti, ker bi ta izredno redka masa gotovo našla pot ven :)

Na prvi disk sem naložila Dekadentno čokoladno kremo z mlečno jedilno čokolado in želatino. Po Aninem nasvetu sem uporabila Sparove jedilne čokolade oz. kuverture, ki so cenovno ugodne in res zelo okusne. Jedilnih čokolad do zdaj nisem uporabljala, vedno raje kupim Gorenjkino 70% čokolado, ki je res božanska. Ampak tele Sparove kuverture (še posebej mlečna in bela) sigurno še pridejo na vrsto. Recept sem zmanjšala za polovico, naslednjič ga bom naredila le tretjino, bo za torto premera 26cm ravno prav.


V kremi ni drugega kot mascarpone, sladka smetana in čokolada. Aja, pa želatina fix. Običajno naredim čokoladno kremo tako, da stepem smetano in vanjo dodam par žlic Nutelle. Težko se odločim, po katerem receptu mi je okusnejša. 


Nato pridejo na vrsto nadrobljeni Grancereale piškoti...jaz sem uporabila slabo polovico paketa.


Na plast Grancereale piškotov pride še ena Dekadentna čokoladna krema, le ta je tu uporabljena bela čokolada. Res ne maram bele čokolade, ampak tale Sparova je pa top. Spet polovični recept, lahko bi bilo kreme še malo manj.


Potem pa osvežilna plast zamrznjenih malin...


...in zgornja plast čokoladnega biskvita.


Ko se je po nekaj urah v hladilniku krema dobro utrdila, sem snela obod in torta je izgledala naravnost prečudovito. Na mizo bi jo lahko postavila kar takšno.


Na tej sliki se vidi, da so plasti kreme res brutalno debele :) Ampak to je bistvo te torte :) No, kljub temu, da mi je bila torta, takšna kot je, tako zelo všeč, se je pravo delo šele začelo. Najprej sem jo oblila oz. obmazala s čokoladnim ganachem, za katerega sem uporabila še tretjo različico Sparove kuverture, tokrat črno čokolado. 400g čokolade in 200ml sladke smetane. 


Pod tičino je treba dat nekaj, ker se sicer le ta začne v stiku s smetano topit. Običajno uporabim masleno kremo, ampak masleno kremo namazat na tako debele plasti nadeva bi bila misija nemogoče. Zato je bil ganache gotovo prava izbira. Sicer sem ga izbrala iz drugih razlogov (da pač poskusim nekaj novega), ampak če bi se lotila tega dela z masleno kremo, bi izgubila živce.

Obod torte sem nato oblekla v rjavo obarvano tičino. Razvaljala sem jo z navadnim valjarjem, nato pa prvič uporabila valjar s teksturo krep papirja (meni bolj izgleda kot tekstura lesa), ki sem ga letos od prijateljice dobila za darilo. Poleg ostalih pripomočkov za peko in modelirk. Eno lepših daril, kar sem jih kdaj dobila. Lepo je imeti prijatelje, ki tako dobro vedo, kaj te bo resnično razveselilo :)
Ko je bil obod 'spleten', sem ga z jedilnimi barvami in čopičem še pobarvala in tako dosegla bolj realističen videz košarice.


Nato sem na tortno košaro naložila še pravo sadje ter metuljčke iz tičino mase. 


Tako je nastala okusna torta brez pretirane količine okrasja iz tičine. Metuljčki so pa povezali pravo sadje in torto v lepo celoto.


Zabavno je preizkušat nove recepte. Še posebej takšne, kot so Anini, kjer so napisani vsi potrebni podatki, da narediš vse kot je treba. Jaz znam namreč speči odlično okusno torto, ampak samo po dobrem in natančnem receptu. Talenta in smisla za sestavljanje novih namreč nimam, priznam :)



Renata :)

11 komentarjev :

  1. OOOoo kako lepa košarica!!!! S sadjem na vrhu in tem obodom izgleda čudovito!
    Super lepo ti je vse ratalo!!
    Jaz uporabim raztegljiv obod, ko hočem kakšne specifične premere (zelo male ali zelo velike). Naredim jim dno iz dvojne alu folije in na zunanji strani zapognem navzgor. Je pa zelo tečno za pucat :S
    Kuverturo načeloma uporabim pri temperiranju, v teh kremah je pa tudi navadna edilna čokolada dobra :D
    Bok! In poročaj če še kaj sprobaš!! Hvala za linkanje <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Ana :) Ja, ni bila samo lepa, ampak po zaslugi tvojih receptov tudi zelo okusna :) Tako da absolutno tvoje recepte še sprobam :)

      Izbriši
  2. I don't know what you do for a living, Renata, but you have a bunch of different talents you could easily convert to professions! It's so realistic and perfect.
    Now, I miss only seeing it inside and my mouth starts watering!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Diva, thanks :) Well, I don't do soaps, fimo or cakes for a living, these are only my hobbies :)

      Izbriši
  3. tole ja pa tako čudovito narejeno! gotovo je bila tudi slastna tako kot je videti dobra!

    OdgovoriIzbriši
  4. Super ti je izpadla. Me veseli, da sem te s pujsi napotil na Anino spletno stran.
    Prav tako, je prav, da si v Heshley biskvit dala pol sladkorja, saj je tudi s tako količino sladkorja dober biskvit.
    Za belo čokolado pa probaj čokolado iz Lidla. Takoj pri vhodu so. Ta je bila na testih najbolje ocenjena in ima res dober okus.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. DB, res je :) Brez dvoma sta ti in Ana moja tortna vzornika :) Ko bom velika... :) Oba sta polna fantastičnih nasvetov in super napotkov, kot je naprimer ta z Lidlovo čokolado! Krasno, sigurno jo probam :)

      Pa hvala za pohvalo :)

      Izbriši
  5. Wow, that is a gorgeous cake, Renata! Thanks for sharing the recipe and the photos of the technique. It looks like a lot of skill and patience went into this. The different layers all look so yummy, and the fruit basket is expertly done.

    OdgovoriIzbriši
  6. Olala,tole pa je ena mega super torta.

    Vse pohvale.

    lp

    OdgovoriIzbriši
  7. Uau, dobra ideja s košarico in sadjem! Naredila si pa zelo lepo.

    OdgovoriIzbriši