Posted by Renata On sobota, januar 25, 2014
Za mano je en velik projekt :) Torta za 50. rojstni dan in za 50 jedcev.

Moram priznati, da sem se tega projekta izredno veselila! Adrenalina pri izdelavi tudi ni manjkalo, zato mi energije ni zmanjkovalo, kljub temu, da sem jo delala 2 večera po približno 6 ur. Res sem dala vse od sebe in z rezultatom sem bila zelo zadovoljna.

Ker slavljenka svoj prosti čas rada preživlja ustvarjalno, je bila torta v obliki košarice za pletenje odlična izbira. Ker pa košarica ne bi nasitila toliko ljudi, sem torto spekla v dveh nadstropjih.


Torta je bila res velika. Samo košara je imela skoraj 5kg, res pa je, da so klobčiči volne odtehtali velik delež. Izdelani so namreč iz mase za rumove kroglice (albert piškoti, maslo, sladkor, kokos in rum) in te rumove kroglice so bile prave kugle...ni čudno, da je bila torta tako težka :)

Štrikec na štrikec....volna...


...trakec na trakec...košara...


...potem pa trije klobčiči volne, nekaj gumbov in dve pletilki v košaro...


In še spodnja velika torta, pečena v velikem pekaču od pečice. Na njej pa poleg košarice še napis...


 ... okrog pa nekaj volne in gumkov iz tičine.


Misija uspela :)





8 komentarjev :

  1. tole je pa prava umetnina. vsaka čast za idejo in prekrasno izvedbo. slavljenka je bila gotovo zelo presenečena!
    lp

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. irena, hvala :) Ja res je bila prava skulptura in vesela sem, da je bila slavljenka tako navdušena :)

      Izbriši
  2. Si si pa dala dela. Vendar pa na koncu vse odtehta, ko vidiš vesele očke. Zelo lepa tortica - (torta sem mislil)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala DB :) Ja tole je bila res ogromna torta. Dela sem si pa dala ja, vedno rada stvari zakompliciram, če se le da :)

      Izbriši
  3. Another gorgeous cake, Renata! You are very talented. It looks almost too pretty to eat!

    OdgovoriIzbriši
  4. Ooo waw kako lepa torta!!!! jaz bi se prvo zagnala v klobčiče :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Ana :) Tvoj komentar mi veliko pomeni :) Klobčiči so bili super, z rumom hehe :)

      Izbriši