Posted by Renata On nedelja, januar 19, 2014
Danes imam za pokazat nekaj, kar mi je res polepšalo vikend :) Malo junk fooda. Dobesedno malo. McMedo's čikn :)

V celoti je izdelan iz fimo mase in čeprav sem se trudila, da bi naredila hamburger v velikosti kovanca, je celo malo manjši. Ker je bilo naročilo prav McChicken, sem seveda povprašala strica Googla s čim je ta hamburger v resnici polnjen. In voila, miniaturni McMedo's čikn je prav tak.

 

Tale McMedos je pa nastal leta 2010! Izgleda užitno, ampak ne tako zelo kot novi čikn :)


Renata :)

7 komentarjev :

  1. Very cute, Renata! I love both of the sandwich miniatures.

    OdgovoriIzbriši
  2. Adorable! Sometimes you make me wonder- do you make these under the microscope???

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thanks Diva :) No, I don't have a microscope, bit I do have pretty good eyes :)

      Izbriši
  3. joj, tole je pa čist kot pravo! res si prava mojstrica, vsaka čast!
    lp

    OdgovoriIzbriši
  4. U nulo! Tudi jaz se sprašujem, kako ti uspe narediti takšne miniature.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe, hvala :) Kaj pa vem...sliko resnične zadeve pogledam, mal razmislim, kako in kaj, potem se pa ukvarjam s teksturami in barvami. Včasih je bolj zakomplicirano in včasih malo manj :)

      Izbriši
  5. Tako je lep, da bi ga kar pojedu :)

    OdgovoriIzbriši