Posted by Renata On torek, januar 28, 2014
A se še spomnite sveta brez interneta? Brez možnosti takojšnjega dostopa do podatkov. Do kakršnih koli podatkov. A se spomnite časov, ko je bilo za informacijami treba pobrskati po knjigah, enciklopedijah...ali pa ko smo prerisovali slike iz knjig na tisti papir, v katerega so v trgovini zavijali salamo, ker je bil malo prosojen...ali pa, ko smo prepisovali recepte in se zmotili pri g in dag sladkorja ali zamešali maslo z moko, ker je imel avtor recepta grdo pisavo :)

Ja, to so bili časi, ko smo se morali znajti, ko smo morali biti ustvarjalni. Pa sem še precej mlada...to ni tako daleč nazaj.

No, kam sem zašla :) Želela sem povedat, da je internet zakon. Toliko idej in inspiracij se najde. Vzorca za naslednja dva kompleta sta narejena po idejah in napotkih dveh mojstric polimerne gline in sicer Bettine Welker in Claire Wallis. Tople vode pri tehniki res nisem odkrivala, sta pa nastala dva kompletka, ki sta zrasla na mojem zeljniku in na katera sem zelo ponosna. Glede na to, da je moja novoletna zaobljuba, da se naučim čimveč tehnik izdelovanja nakita stara komaj 1 mesec, se mi zdi, da mi gre kar dobro :)




Včasih pogrešam čase brez interneta. Blažena nevednost. A potem se spet spomnim, da se brez interneta ne bi naučila toliko novih stvari in da bi jih tudi veliko težje delila s somišljeniki :) Tako da ja, internet je zakon!

Renata :)

11 komentarjev :

  1. wauuuuuuuuuuuuuuuuuu in še enkrat wauuuuuuuuuuuuuuuuuuuu. prečudovita kompleta nakita!
    lp

    OdgovoriIzbriši
  2. Prekrasna kompleta. Dobro si začela izpolnjevati svojo novoletno zaobljubo :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala za tako pozitivne komentarje :) Super ste!

    OdgovoriIzbriši
  4. Wow, both styles are gorgeous, Renata! I especially love the blue pieces!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thank you Jenny :) Blue pieces are my favorite too :)

      Izbriši
  5. Oooo, prelepo!! Renata, tebe bi pa z največjim veseljem opazovala pri delu. MIslim, da se da ogromno naučit od tebe. Dobra si!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. O lepa hvala :) Sicer se imam tudi jaz ogromno še za naučit, pri ustvarjanju želja in idej tako ali tako nikoli ne zmanjka.

      Izbriši
  6. Krasna kompleta sta! Drugi je še posebej vauuuuuu!

    OdgovoriIzbriši