Posted by Renata On četrtek, januar 09, 2014
Ja, svet v pikslih je lepši. No, vsaj moj svet ustvarjanja nakita. Priznam, da me izdelava nakita iz polimerne gline ni nikoli veselila. Vse dokler nisem odkrila Bettine Welker in njene tehnike izdelave pikslastega vzorca. Najprej zapestnice, potem uhani in zdaj še prstani. In tudi ogrlice še pridejo na vrsto v vseh mogočih barvnih kombinacijah. Oh, zakaj ima dan samo 24 ur?

Tokrat sem izbrala tople barve - meni ljubo rumeno oranžno kombinacijo. Valoviti zapestnici se je pridružil prstan, ampak ni bilo mišljeno, da bi se nosila v kombinaciji. Preveč kičasto? Kaj pa vem...po tem fotošutingu sem spremenila mnenje in se mi zdi kombinacija zapestnice in velikega prstana prav šik :)


Renata :)

5 komentarjev :

  1. čudovit kompletek. vzorec je res super. pri meni ekstruder še vedno lepo počiva tako kot sem ga kupila. Saj se tale vzorček dela tako, ali ne?
    lp

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja, Irena, vzorček je narejen z ekstruderjem :) Pri meni je tudi lep čas počival, zdaj pa revež ne dohaja :)

      Izbriši
  2. Pozdravljena!
    Zanima me, kako se naredi tole zapestnico? Za vzorec vem, ampak osnova je kaj?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vse je izdelano iz polimerne gline, tu ni kake kupljene osnove, vse je narejeno od začetka

      Izbriši
  3. všeč mi je predvsem izbira vzorca po Kleeju

    OdgovoriIzbriši