Posted by Renata On nedelja, januar 05, 2014
Ja, obsesija z zapestnicami še kar ni popustila! Zdi se mi, da je to krasen način učenja novih vzorcev in tehnik ter nenazadnje brušenja in poliranja polimerne gline, kar pri miniaturah itak ne pride v poštev, pri nakitu pa je to izjemno pomemben korak, ki ga ni pametno izpustiti.

Ta vikend so nastale 3 nove zapestnice. Dve v vijoličnih in modrih barvah ter ena, ki je še v delu - čaka, da jo oblečem in zbrusim do konca.

Prva je v vijolično-bela z neskončnimi zavoji. Na sliki izgleda bolj modra kot vijolična, saj je vijolična žal izredno nefotogenična barva.


Naslednji vzorec modro-vijolične zapestnice pa je nastal po tutorialu Bettine Welker in se v originalu imenuje 'Pixelated Retro Blend Cane'. Po slovensko nekaj takega kot 'Retro prelivajoč se vzorec v pikslih'. Valovita oblika zapestnice mi je tako prirasla k srcu, da so mi ravne kar dolgočasne.


Za k zapestnici sem izdelala še uhane v istem vzorcu. En uhan je v vijoličnih pikslih in eden v modrih. Malo odštekano, ampak vsekakor zelo pašejo k zapestnici.


Obe zapestnici sta izdelani v celoti iz polimerne gline, torej brez kovinskih ali celo lesenih osnov. Ko se polimerna glina speče, nastane neke vrste plastika. Zapestnice so torej kljub temu, da znotraj nimajo 'okostja', zelo kompaktne in stabilne. Po peki sem jih zbrusila in spolirala, kar je mukotrpno delo, ampak  vredno rezultata! Zapestnice so popolnoma gladke in kar sijejo, zato jih tudi nisem lakirala.


Današnji nabor izdelkov je bil narejen s Kato polimerno glino. Zato sem se izogibala izrazu 'fimo masa', ki je v mojem besednjaku postal pravi sinonim za polimerno glino na splošno. Do zdaj sem preizkusila kar nekaj različnih znamk polimerne gline, Kato pa zdaj prvič. 
Donna Kato je v bistvu umetnica, ki izdeluje nakit iz polimerne gline, piše knjige (eno že imam :)), vodi tečaje, pa še svojo znamko polimerne gline je naredila, ker ji obstoječe niso ustrezale :) Hvala Donna Kato! Njena masa je res fantastična, ravno prav mehka, ni pocasta ali lepljiva, lepo se jo oblikuje, drži svojo obliko in ko je dobro zbrušena in spolirana se strašno lepo sveti! Pa še barve se čudovito mešajo med sabo!


Menda pa je po pečenju izmed vseh polimernih glin ravno Kato nabolj močna in trpežna, kar je za moje zapestnice le še ena super novica.

Renata :)

7 komentarjev :

  1. Počasi se že ponavljam, ampak spet zelo lepi izdelki. Ta Pixelated Retro Blend Cane vzorec je pa res hud.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. DB hvala! Tako ponavljanje mi je vsekakor všeč :)

      Izbriši
  2. krasno! prav všeč so mi. morda pa poizkusim narediti še kak kos nakita iz kato polimerne gline. me prav drži, da bi poizkusila.

    OdgovoriIzbriši
  3. Super renata!! včasih ko sem jaz delala se je pri nas dobila le fimo masa, ki mi je razočarala, ker je bila včasih prepocasta za fino delo, in spečena prekrhka za detajle S:

    OdgovoriIzbriši
  4. Irena in Ana, Kato masa je res super. Jaz sem včasih delala samo s Fimo, ki mi je zaradi barvne palete sicer še vedno zelo všeč, ampak včasih zna biti kak paketek trd ko kamen, drug pa mehek kot čigumi. Kato je pa v vsakem paketu iste kvalitete

    OdgovoriIzbriši
  5. Zanima me, kako izdelate te zapestnice?Imate kakšno osnovo za to al kako? Se da to kje dobit na internetu?
    Lp, Mateja

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mateja, osnove za zapestnice naredim povsem sama iz polimerne gline. Pri nobenem od izdelkov ne uporabljam kalupov in modelov :)

      Izbriši