Posted by Renata On sreda, februar 19, 2014
Obožujem hrano! Na srečo predvsem takšno miniaturno iz polimerne gline :) Če bi gojila tako ljubezen do prave hrane...ne vem...če bi bilo to dobro hehe :)

Nekaj dni nazaj sem vam pokazala svojo zalogo jagod, danes pa so na vrsto prišla jabolka, ampak ne v takih enormnih količinah kot jagode. Predvsem zato, ker sem se lotila polovičk jabolk, kar pomeni, da mi ni treba delat ogromne fimo klobase (spet ta grd izraz...ne vem kdo se ga je spomnil...)

Z jabolki sem se že dolgo spogledovala, zdaj pa sem končno dobila razlog, da jih izdelam, in evo, tu so mali cukrčki:


Tudi bel krožniček, na katerem so jabolka, je izdelan ročno iz polimerne gline, spet brez kalupov in modelov, ki pa bi mi pri tem prišli zelo prav. Konkavna oblika krožnička, ki ima na spodnji strani tudi 'podstavek' tako kot pravi krožnik, in tale dekoracija po obodu...jao, včasih si res dam dela. Bom enkrat malo bolj podrobno pokazala te krožničke, ko bodo služili svojemu pravemu namenu. Tu na sliki so krožnik in tista cela jabolčka zgolj rekviziti za slikanje miniaturnih uhanov.


In še pravo sadje v primerjavi z miniaturnim sadjem. Bolj kot zaradi barv, sem tole sliko naredila zaradi primerjave velikosti. Take slike me vedno očarajo :)

3 komentarji :

  1. Sedaj res nisem več presenečen, kako miniaturne so tvoje stvaritve. Res si mojstrica!

    OdgovoriIzbriši
  2. wauuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu, prečudovito!
    lp

    OdgovoriIzbriši
  3. Very cute, Renata! It must take great patience and skill to make such beautiful and life-like miniatures!

    OdgovoriIzbriši