Posted by Renata On četrtek, februar 06, 2014
Zakaj sploh tale objava? Načeloma svojega delovnega prostorčka ne kažem naokoli, ampak tokrat imam pa 2 dobra razloga :)

Prvi je ta, da sem si svoj kotiček včeraj temljito pospravila, vse posortirala, preštela, pospravila v škatle in škatlice, temeljito očistila pripomočke itd. Priznam, da nisem ravno redoljub po naravi. Nered me ne spravlja ob živce, no, vsaj ne dokler ni prevelik. Ko se nakopiči pa si vzamem čas in vse lepo pospravim. Pa je.

Drugi razlog, da tole pišem pa je ta, da me čedalje več ljudi sprašuje kako delam svoje izdelke, če uporabljam lupo ali mikroskop, kalupe ali modelčke, skratka kakšne pripomočke uporabljam. Pa mi nihče ne verjame, da je moj izbor pripomočkov zelo zelo majhen. Moje glavno orodje so moji prsti. In ker imam zaenkrat še dobre oči, niti lupe ne uporabljam. Kalupov pa sploh ne, ker potem vse izgubi svoj pomen.

Vse lepo posortirano...kak dan bo zdržalo takole ja :)

Delovna površina je zelo pomembna, ker lahko surova polimerna glina reagira s plastiko in jo dobesedno topi. Zato je steklena površina fantastična, pa še zrezat se je ne da. To je v bistvu kuhinjska deska, taka za inspiracijo :)

Moji pripomočki od leve proti desni: 
valjar: papirnato ohišje od svinčnika se super obnese
zobna ščetka: najboljše orodje za teksture
2 zelo ostri rezili: včasih sem uporabljala kar žiletko, ampak za večje stvari so ta rezila boljša
5 modelčkov, ki jih premorem, večina so pokrovčki raznih embalaž
in moja šivanka z ročajem

Ja, šivanka. Ker je v uporabi vsak dan, ji je bilo treba narediti ročaj. Vsekakor se fimo masa tudi za to obnese super. Narejeno je bilo na hitro, ga moram olepšat, ko bo kaj časa :)

V takih škatlah imam posortirano Kato in Fimo maso, pa lepila, lake ipd.

Moji impro pekači :) Keramična ploščica in ultra star, 100x zvit pekaček, v njem pa še en mini pekaček narejen iz aluminijaste folije.

Tole je še en nujni pripomoček, ki je vsak dan v uporabi. Pašta mašina oz. mašina za domačo izdelavo testenin. Uporabljam ga za valjanje polimerne gline. Je pa tudi ta pripomoček 'recikliran', dala mi ga je mami, ker delajo samo valji, ne pa tudi rezila. Jaz pa tako ali tako rabim samo valje. Zmaga! Že nekaj let mi zvesto služi :)

Pa olfa nož, kombinirke (iz očetove delavnice :)) in kleščice za zanke ipd.

Pa geotrikotnik in ekstruder. Ekstruder je poleg tistih rezil zgoraj v bistvu edino orodje, ki je namenjeno prav obdelavi polimerne gline.

Tole je pa eden od mojih kovčkov (v originalu so namenjeni hrambi orodja, vijakov, žebljev itd.), ki se krasno obnesejo za organizacijo in hrambo osnov za nakit.

To je to. Prav malo orodja ane? Kot rečeno, glavno orodje so moji prsti, mogoče imajo moji izdelki ravno zato še malo dodane vrednosti, ker kalupov ne uporabljam, vse je narejeno ročno in s povsem primitivnimi pripomočki :) Saj veste, manj je več. In mojstra dela vaja, ne oprema :)

Renata ;)

2 komentarja :

  1. Odlično predstavljeno. Končno sedaj vem, kje nastajajo umetnine. Nekaj podobnega pripravljam tudi jaz, sam je še v izdelavi.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala DB. Ja to je to, moj skromni mini kotiček, ki pa mi je v veliko zadovoljstvo :) Tvoje objave se pa tudi veselim!

      Izbriši