Posted by Renata On nedelja, februar 16, 2014
Če je tvoj priimek Medved, pač ne moreš iz svoje kože. Mama in ata Medved sta praznovala eno lepo obletnico, ki je precej blizu Valentinovemu, zato sem spekla eno pocukrano medvedjo torto.


Odločila sem se za svetel biskvit in sadni nadev iz sladke smetane, maskarponeja in malin ter borovnic. Ker sem bolj domača v čokoladnem bikvitu, sem se bala kako bo s tem svetlim, ampak je uspeeel fantastično! Rahel in ravno prav prepojen!


Motiv je bila logična posledica priimka, narejen je pa z izrezovanjem in sestavljanjem sladkorne mase in z obrisovanjem s flomastrom z jedilno barvo.


Še posebej simpatična mi je medvedova kosmata brada in 3D vrtnica :) Na obod torte sem pa dodala še ogromno število mini srčkov.


Čeprav izgleda majhna, sploh ni. Torta je bila precej visoka in bi brez težav nasitila 20 jedcev.


Rezala se je pa super. Tudi tičino se vedno trudim razvaljati čimbolj na tanko, ker jo, kljub temu, da je jedilna in jedljiva, jaz dojemam kot okras in ne bistven del torte.


Ja, ker je bil motiv tako pocukran, sem s sladkorjem v receptu skoparila, tako da je bila sveža in ne presladka.

Renata :)

6 komentarjev :

  1. Congrats to your parents, they should be proud of how creative, talented daughter they had raised! The cake is so fun, I believe you made their day!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thanks Diva for your kind words ;) I did I did, they were very happy :)

      Izbriši
  2. Prava krasotica! Vidim, da ti uspeva prav vse, česar se lotiš. Medvedka sta super, notranjost pa izgleda odlično.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala DB! Glede na to, da do zadnjega nisem vedela, kakšen motiv bi izbrala, mi je res uspelo :) O ja, notranjost je bila pa res dobra, tudi danes, njami! Kljub temu, da sem načeloma bolj za čokoaldne torte.

      Izbriši
  3. What a beautiful cake! The bears are adorable. You are a very talented baker, Renata!

    OdgovoriIzbriši
  4. Ooo, tvoje torte so vedno mojstrske! Vidi se, da si rojena pod ustvarjalno zvezdo:) Občudujem te.

    OdgovoriIzbriši