Posted by Renata On petek, marec 28, 2014
Ne počivam. Blog je kratek čas sameval, ampak samo zato, ker so bile moje misli in prsti pri novi kolekciji nakita. In zdaj, ko je končno končana in ovekovečena tudi na fotografijah, sem presrečna. Presrečna zato, ker sem res ponosna nanjo, ker je čisto zares nekaj posebnega. 

Poimenovala sem jo Amazonija, ker so me barve in teksture pripeljale do asociacije na Amazonski deževni pragozd, ki mi je nato služil kot inspiracija. Poleg tega je vanjo vključeno veliko znanja, ki sem ga pridobila na delavnici Sylvie Peraud

Dela je bilo ogromno, v vsak kos je vloženih več ur dela in še več moje ljubezni in navdušenja. Nekaj slik že imam, nekaj jih pa še pride, verjetno prej na moj FB page kot sem, tako da ste moji bralci vabljeni k 'všečkanju' moje strani ;)

Evo, naj slike povedo zgodbo:

obesek na ogrlici Lubje & mah
 Obesek na ogrlici Tropska ovijalka
 Uhani Tropska ovijalka
 Uhani Lokvanj

In še nekaj fotografij s fotosešna z mojo nečakinjo :)





Všeč?

Renata :)

9 komentarjev :

  1. Tole pa so res neverjetne kreacije. Če bi bil ženska, bi si takoj eno umislil.

    OdgovoriIzbriši
  2. najs .. Sylvie je zakon ane... kje pa je tisk .. ga skrivaš ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :) Ja, Sylvie je res zakon! O ne ne, s tiskom imam še velike plane, pride na vrsto :)

      Izbriši