Posted by Renata On petek, april 04, 2014
Kar ne morem verjeti, da je bil odziv na Amazonijo tako fantastičen! No, priznam, da sem nad njo tudi jaz navdušena, ker sem vanjo dala res veliko sebe. Obožujem naravne materiale, gozd, les in obožujem realistične izdelke iz polimerne gline - vsi, ki poznate mojo miniature, to itak že veste ;)

In Amazonija vključuje vse našteto, nastal je namreč lep nakit, ki je hkrati umetniško delo, miniatura in zelo nosljiv nakit, ki paše na vse...na kavbojke ali črn kostim.

Nekaj slik sem pokazala že v prejšnji objavi na blogu, precej pa sem jih sproti nalagala na moj FB page, pa vseeno sodijo še semle, v moj brlog ;) 

Obesek Terra
 Uhani Terra
 Uhani Terra z vejo
Uhani Jungle
 Uhani Jungle drugič
 Prstan Terra preta
 Uhani Terra preta okrogli
 Uhani Terra preta ovalni
 Trije obeski drug ob drugem
 Maksi pstan Lubje & mah z zelenim kačjim pastirjem

In končno sem obula kovačevo kobilo! :D Tale prstanček je moj!

Lp, Renata :)

5 komentarjev :

  1. A very interesting and nice blog.
    Greetings from Portugal

    Paulo Gonçalves
    http://viajaredescobrir.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Vse so lepe, sam te zadnje so pa res hude.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala DB :) Obutev kovačeve kobile je tudi meni pri srcu :)

      Izbriši
  3. Waw, tale Amazonija je hodo dobra.

    OdgovoriIzbriši