Posted by Renata On ponedeljek, april 07, 2014
Polimerna glina je kot glina, kot plastelin, ali pa kot testo, kakor vzameš :) Včeraj in danes je bila testo. In čokolada. In pekla sem piškotke. Take mini mini, ki sem jih krasila s šivanko in iz njih naredila simpatične mini uhančke. Mene s navdušili :)









Potem sem spekla še jabučke sorte Idared in Zlati delišes. Tile so mi še posebej pri srcu :) Kljub temu, da imam v resnici najraje Granny Smith hehe :)


Renata :)

4 komentarji :

  1. Hudo. Tukaj pa moraš potem zelo paziti, da ti kdo ušesa ne odgrizne ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. wauuuuuuuuuuuuuu, sem mislila najprej, da gre za prave piškotke. vsaka čast. res si mojstrica!
    lp

    OdgovoriIzbriši
  3. You could fool even professional chief with these! No kids around ,or else....

    OdgovoriIzbriši
  4. Saj to ne morš verjet!!! Ti si čarodejka. Kako lahko sploh prijemaš tako mini stvari, kaj šele oblikuješ in krasiš in dodeluješ.. Vsa čast!

    OdgovoriIzbriši