Posted by Renata On četrtek, april 17, 2014
Danes sem šla trgovino Rayher v Ljubljani na predstavitev nove knjige o polimerni masi. In to ne kakršnekoli knjige, ampak knjige slovenske avtorice! Strašno sem vesela, da se ta čudovit medij za modeliranje tudi pri nas uveljavlja do te mere, da so se začele pisat knjige na to temo. In kljub temu, da avtorice ne poznam osebno, se veselim z njo :) Bravo Tina! Absolutno sem knjigo morala imeti!


Na prestavitvi je avtorica predstavila knjigo in tudi dva postopka ter še eno novost! Novo polimerno maso oz. prenovljeno Fimo maso. Vzorčka sem bila kakopak ZELO vesela :) Hvala Rayher!


Novi Fimo Professional naj bi bil bolj pigmentiran kot stari Classic, pakunga je večja (zdaj 85g, prej 56g) in embalaža je nova - ne samo vizualno, tudi koncept je veliko boljši! Odpre se namreč tako kot Milka čokolada :) in kar je najbolje, zapre se nazaj! Če plastike seveda ne pretrgaš pri odpiranju :)


Seveda je bilo treba doma takoj primerjat novo Fimo Professional in staro Fimo Classic. Proizvajalec Classic namreč povsem ukinja, Professional naj bi bil njegov nadomestek oz. izboljšana verzija. Najprej moram povedat, da sem Classic pred leti naravnost sovražila, ker je bil drobljiv, suh in mi je požrl vse veselje, preden sem ga spravila v obvladjivo teksturo. Letos sem ga po dolgem času zopet kupila in je bil (oz. je, ker ga imam še) veliko bolj obvladljiv, ravno prav trd in ne čigumijast in sem ga prav vzljubila.


Abolutna izboljšava je pakunga! Novi se zapre nazaj, starega je bilo pa treba dobesedno iztrgat iz folije, ki je bila potem povsem neuporabna. Jaz sem to reševala z navadno kuhinjsko folijo, ki v vsakem primeru pride prav za namešane barve, fimo klobase in ostanke.

Kar se pa teksture tiče, je pa na tretji sliki v zgornjem kolažu vidno, da je novi Fimo precej bolj mehak kot stari. Oba sem odrezala in samo stisnila med prsti. Upam samo, da novi Fimo v praksi ne bo premehek. Za vse, ki vam je bil Classic pretrd, je pa to super novica!

Ker gre Classic torej iz proizvodnje za vedno in je bil v Rayherju znižan, je bilo treba to izkoristit in si naredit malo zaloge. Za nekaj časa pa bo :)


Renata :)

0 komentarji :

Objavite komentar