Posted by Renata On torek, april 22, 2014
Že nekaj časa se igram z mislimi in idejami, kako zaznamovat, zacahnat svoj teritorij :) Svoje izdelke namreč. Saj piše na embalaži, ampak embalaža se sname, zavrže, nakit pa ostane...nepodpisan.

Vsak pameten človek podpiše svoje delo, knjigo, papir, ni važno kaj. Še živali zaznamujejo svoje območje. Jaz ga moram tudi! Ampak ni tako preprosto...iznajti moram najlažji in najhitrejši način, ki bo prilagodljiv in uporaben. Tole zagotovo ni nič od naštetega, ampak mi je pa všeč...zelo. Kaj pa vam?



Tile uhani so nastali pomotoma...medtem, ko sem želela narediti nekaj povsem drugega. Ampak najboljše stvari nastanejo tako, po naključju, pomotoma. In tako zelo všeč so mi! Imitacija naravnih materialov iz polimerne mase mi je čedalje bolj pri srcu.

Renata :)

3 komentarji :

  1. Podpis je super, ampak uhani so pa fantastični!

    OdgovoriIzbriši
  2. Meni je tudi všeč podpis. Lušten. Kar se pa tiče uhanov,..prečudoviti!

    OdgovoriIzbriši