Posted by Renata On nedelja, april 13, 2014
Za mano je en super tortni vikend! Rada pečem torte in jih okrašujem, ampak če je pa motiv čisto po mojem okusu, potem je pa vse skupaj še toliko bolj zabavno :)

7-letni Mai namreč ve, kaj so dobre risanke :) Morska spužvica SpongeBob SquarePants ali po slovensko Spuži Kvadratnik je res fantastična risanka. Pred leti sva s fantom pomoje pregledala vse epizode te risanke. Tako da ni samo za otroke, je tudi za odrasle in res priporočam ogled te risanke namesto...no, namesto kakšnih poročil recimo. Definitivno boljši zaključek dneva hehe :)

Torta je trojno čokoladna, z Nutelinim biskvitom in dvema plastema Anine Dekadentne čokoladne kreme, ki je res postala moja najljubša! Tako dobra je! Ena plast iz mlečne čokolade in ena iz bele čokolade.

Okrašena pa je seveda s tičino. In ker ima SpongeBob tanke dolge noge, ki bi iztegnjene na pladnju delale samo gužvo, sem ga raje vrgla na rit. V roko sem mu potisnila še slavljenčevo ime in to je to :D






Ob tej priložnosti pa še kapo dol vsem blogerjem, ki fotografirajo postopke. Iz mojega dobrega namena je nastala samo spodnja fotka. Ko je bilo včeraj že pol dela mimo, sem naredila eno sliko in nato pozabila na fotoaparat, ker so bile vse moje misli pri torti :) No, se pa vsaj vidi, kaj je pod tičino, malo za sline pocedit ;)


Ja, SpongeBob je car!

Renata :)

4 komentarji :

  1. Ooooooo, hudooo. Odlično ti jo uspelo. Verjetno me sedaj razumeš, zakaj tudi jaz ne slikam postopkov, ker oboje skupaj ne gre, saj moraš biti hiter in pazljiv.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. DB hvala :) V bistvu je bilo tisto 'kapo dol' namenjeno ravno tebi in tvojim 'How to make' vodičem, kjer super prikažeš postopke ;)

      Izbriši
  2. Wow, what an amazing cake, Renata! I almost wouldn't want to cut into it! The recipe sounds wonderful, too. Bravo!

    OdgovoriIzbriši