Posted by Renata On nedelja, maj 25, 2014
...torta, spet! Vidim, da je to že tretja tortna objava na blogu zapovrstjo :) Tale je prav posebna, ker sem končno tudi med ustvarjanjem malo večkrat poprijela za fotoaparat.


Nedolgo nazaj sem bila na FB strani Dekoracija sladic izžrebana v nagradni igri! Prejela sem Smartflex flower - maso za rožice oz. gumpasto. Veselje je bilo res neizmerno! Sama namreč sodelujem izključno v tistih nagradnih igrah, kjer je nagrada takšna, ki si jo res želim oz. bi mi prišla res prav. In evo, Smartflex flower masa je moja, jaz pa vesela sto na uro!


Gumpasta je sestavinsko sicer podobna tičini, vendar naj bi bila zaradi svoje strukture bolj primerna za izdelovanje figuric, rožic ipd. Maso naj bi se dalo namreč lažje razvaljati zelo na tanko, naj se ne bi trgala in figurice bi naj bile hitreje trde in suhe. Ker sem doslej tudi figurice izdelovala iz navadne tičine in imela s tem nemalo težav, se je tole slišalo super! Maso sem končno preizkusila - iz nje sem izdelala angelčka.


Kožno barvo v gelu sem kupila v isti spletni trgovini in je res prava kožna barva, tako da v prihodnosti gotovo nastane še kak človeček :)


Plašček sem razvaljala zelo zelo na tanko in masa se res ni lepila, ni se vlekla (navadna tičina zna biti res čigumijasta včasih), pa tudi trgala se ni. Z njo se je res dalo super oblikovat tanko pregrinjalce. Ta masa bo za rožice res idealna, tako da že komaj čakam na priložnost, da jo preizkusim še za to!


Oči, svetniški sij, krilca in pregrinjalce so okrašeni še s čopičem in jedilno barvo, kar se po mojih izkušnjah lahko nanaša le na že suho tičino. Na sveži se lahko zadeva precej razmaže...pri tej masi pa prav dolgo ni bilo treba čakat, površinsko je bil angelček suh še preden sem ga dokončala. Ker je bil precej debelušen, pa se je v notranjosti sušil precej dlje.



S končnim izdelkom sem bila zelo zadovoljna. To je moja prva figurica iz tičine s človeškim obrazkom in mislim, da je prav posrečena...


...predvsem sem navdušena nad temi ustki in hudomušnim nasmeškom :)


Ker je bila torta s z angelčkom previsoka za v embalažo, sem angelčka pač zapakirala posebej in tako je pridno čakal, da pride njegov čas.


Angelčka sem izdelala že par dni pred samo torto, saj mi je vzel precej časa, ki ga med okraševanjem torte skoraj vedno primanjkuje, poleg tega pa se je itak moral posušiti. Poteka okraševanja torte seveda nisem fotografirala, ker mi za tako delo resnično manjka še en par rok :) Tako da sledijo fotografije cele torte...


Torta v obliki knjige je bila okrašena s simboli, ki so ob tem praznovanju skoraj obvezen okras na torti, dodala pa sem še nekaj roza barve za poživitev :)

 

S končnim izdelkom sem bila zadovoljna, nad angelčkom pa sem še vedno navdušena. In res sem vesela, da sem preizkusila to Smartflex maso, ker je za izdelovanje figuric res super. Prej sem navadno tičino mešala s Tylose praškom, ki tičino zgosti, ampak to ni bilo to, detajlov mi ni uspelo narediti, ker je biila tičina pač enostavno premehka! Ta masa je pa precej bolj podobna moji ljubi fimo masi in bolj hvaležen material za oblikovanje detajlov na figuricah. Ker jo bom imela samo za oblikovanje figuric, bo trajala kar nekaj časa, ko je zmanjka, pa jo definitivno kupim!

Renata :)

9 komentarjev :

  1. čudovita torta. angelček je pa res fenomenalen. pravo mojstrica si in komaj čakam nadaljevanje tega.
    lp

    OdgovoriIzbriši
  2. Super si jo naredila. Angleček je pa TOP. To meni manjka, da bi znal izdelati lepe figurice, namesto da se tok namatram.
    Ne vem pa zakaj daješ palčko v figurico, ker se z malo vode masa toliko sprime, da glava sigurno ne odpade. Jaz skoraj v nobeno figurico ne dajem palčk, razen pri stoječih konjih, kjer sama masa ob izdelavi ne bi zdržala teže zgornjega dela figurice.
    Sem pa tudi sam pri njih sedaj nabavil to Smartflex maso 7 kg pakungo (ampak navadno), da vidim, kako se obnese.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala DB :) Tvoje figurice so itak čudovite! S temle angelčkom sem se pa tudi jaz precej namatrala, še posebej lasje so mi kravžljali živce :)
      Glede palčke res ne vem, glava je bila za telo precej velika in se mi je zdelo bolje, da ne tvegam.
      Jaz sem tudi nabavila še navadno Smartflex, pa da vidimo :)

      Izbriši
  3. Čudovita figurica in torta tudi. Izraz je res čudovito otroški. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Katarina :) Ja, obrazka sem se najbolj bala, pa je na koncu najbolje uspel :)

      Izbriši
  4. Kkao simpatičen angelček in cela okrasitev. Kapo dol, perfektna!

    OdgovoriIzbriši
  5. Prekrasno. Ta tvoj angelček je pa prava mala mojstrovina, vse od oblačilca do obrazka. Celotna torta je prelepa, ne dvomim pa da je bila tudi okusna.

    OdgovoriIzbriši
  6. Tale tortica je pa krasna. Prava umetnina.

    OdgovoriIzbriši