Posted by Renata On sreda, maj 21, 2014
Moj dragi je spet eno leto starejši in del mojega darila je bila tudi torta samo zanj! Ker časa za oblikovanje iz tičine ni bilo in ker je tako ali tako bolj ljubitelj svežih, skutnih tortic, sem se lotila prav take!

Ker so mini tortice odlične za eksperimentiranje z novimi okusi, sem se odločila, da sčaram nekaj novega :) Maskarpone, sladka smetana, skuta in maline se slišijo idealno!


Uporabila sem pekač za torto premera 17cm, ki sem ga pred časom kupila v Hoferju! Kolikokrat mi pride prav, včasih za nadstropne torte, včasih pa za takele mini tortice.

Biskvit sem spekla po preverjenem receptu iz Kulinarike - Biskvit za torto, ki nikoli ne pade dol. Uporabila sem polovične količine (no, 3 jajca) in samo 10dag sladkorja.

Kremo sem pa improvizirala iz naslednjih sestavin:
- 250g maskarponeja
- 200ml sladke smetane
- 100g skute
- 100g malin, zmiksanih s paličnim mešalnikom
- 2 žlici sladkorja v prahu
- 1 paket želatine v listih (6 listov)

Sladko smetano sem stepla, dodala maskarpone, skuto, sladkor in zmiksane maline ter dobro premešala z mešalnikom z metlicami. Liste želatine sem za par minut namočila v hladno vodo, jih ožela in stopila (kar v skodelici na direktni vročini, vendar je treba pazit, da se ne zažge) in vmešala v maso. 

Glej ga zlomka, masa je postala rozasta. Ja čudno...ane :) To ni bilo v načrtu...ja vem, včasih uporabljam glavo samo za ravnotežje!


Biskvit sem 2x prerezala, navlažila s pomarančnim sokom, nadevala z maso in potresla še s pestjo zmrznjenih borovnic. Pol mase sem pustila v posodi in jo skupaj z nadevano torto za 1 uro postavila v hladilnik. Nato sem tortico še po obodu in vrhu premazala s kremo, nekaj pa sem jo nadevala v dresirno vrečko in okrasila. Če je že roza, naj bo ultra roza z rožicami!

To je to! Tortica je nato še 2 uri stala v hladilniku in bila je več kot odlična! Osvežilna, lahkega okusa in zeloo sočna!



Njami!! Super hitra in ultra simpl tortica, ki se vam bo sigurno posrečila! Modra svečka sicer ni uravnovesila vse roza barve, a je bil moj dragi zelo navdušen! Pravi, da je to tortica za prave moške, ki nimajo težav s svojo spolno identiteto in zatorej nimajo težav z roza barvo hehe :)



Renata :)

6 komentarjev :

  1. Hvala za super recept in hudomušen zapis.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Martina :) Recept pa res priporočam!

      Izbriši
  2. Ko sem prebral naslov in v njemu videl zapis za prave moške, sem že mislil, da si mu jo navlažila s pivom ;)

    Barva pa itak zmaga.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ojoj DB, to pa ne vem, če bi se dobro končalo haha! Hvala za idejo, mogoče probam drugo leto hihi :)

      Izbriši
  3. kdor zna ta zna!! in ti to dokazuješ iz izdelka v izdelek.
    lp

    OdgovoriIzbriši