Posted by Renata On nedelja, junij 08, 2014
Poletje! Japanke! Hladna limonada v senci, vonj po morju, dobra knjiga....bolje skoraj ne more biti! Rada imam poletje in verjetno gre kriviti hladno pomlad, da sem ga letos še posebej težko pričakovala. 

Morje mi ni in ni šlo iz glave, kar sem dobro izkostila kot inspiracijo za novo poletno kolekcijo. Poleti ne gre brez modre barve in asociacije na morje. Pač ne gre. In ker sem ime za kolekcijo ponovno iskala na zemljevidu sveta (kot že Amazonijo), se je Bali ponujal kar sam od sebe.

Nakit Bali sem oblikovala v treh različnih verzijah in sicer z morsko zvezdo, školjko in blank (brez dodatkov). Zdaj, ko so vse ideje iz te kolekcije realizirane, lahko končno predstavim končne izdelke.

Obesek na ogrlici Bali z morsko zvezdo

Prstan Bali z morsko zvezdo

Viseči uhani Bali z morsko zvezdo

Mini uhančki Bali z morsko zvezdo

 Obesek na ogrlici Bali s školjko

Viseči uhani Bali s školjko

 Mini uhančki Bali s školjko

Viseči uhani Bali blank

Prstan Bali blank

Bali nakit bo (tako kot Amazonija) v moji redni ponudbi, tako da ga je mogoče kadarkoli naročiti. Še vedno pa je vsak kot unikat, saj je vsaka zvezdica in školjka in vse ostalo narejeno ročno in brez kalupov.

Moji izdelki pa bodo kmalu na voljo v eni čudoviti trgovinici. Več o tem pa zelo kmalu.

Renata :)

5 komentarjev :

  1. Beautiful, Renata! Perfect for summer!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thank you Jenny :) True, perfect for summer :)

      Izbriši
  2. wauuuuuuuuuuuuuuuuu, kakšna čudovita kombinacija nakita. perfektno izdelano!
    ni kaj! prava mojstrica si!
    lp

    OdgovoriIzbriši
  3. All very beautiful, lucky those who will wear them!

    OdgovoriIzbriši