Posted by Renata On nedelja, junij 29, 2014
En uspešno izveden izziv je za mano :)

4 letna Ana je moja prijateljica, ki je tortico za darilo od mene dobila že lani - torto Hello Kitty. Ker je bila nad tortico tako navdušena, da je celo leto planirala praznovanje rojstnega dne z mojo torto in izbira darila zanjo je bila že vnaprej znana.

Za darilo sem ji kupila barbiko in jo zavila v eno posebno embalažo. Spekla sem biskvit (mislim da ene 6 plasti), ga nadevala s kremo iz maskarponeja, sladke smetane in jagod, vanj zapičila barbiko in jo oblekla v princeskino obleko.

S končnim rezultatom sem bila več kot zadovoljna! In kar je bilo najbolj pomembno, Ana še bolj :)



 

Za Anino sestrico Mio pa sem spekla eno dojenčkasto tortico, ki je izpadla prav luštkano in v stilu.


Ana in Mia, vse najboljše :)

5 komentarjev :

  1. Iiii perfektne so. Barbie ima oblko kot da je stopila iz modne piste. Bravo!

    OdgovoriIzbriši
  2. Full lepo, nimam kaj dodat.

    OdgovoriIzbriši
  3. O,oooo kolk je pa tole cort <3.
    Čudovito !!!!

    lp

    OdgovoriIzbriši