Posted by Renata On četrtek, avgust 21, 2014
Evo mene, brišem prah. Ne zanemarjam svojega bRloga, samo časa ni. Res ga ni. Polimerna masa me je tako okupirala, da komaj najdem čas za kaj drugega, za torte in mila mi ga pa povsem zmanjkuje.

V času od moje zadnje objave do danes se je zgodilo oooogromno, ampak o tem podrobneje v naslednji objavi, ki bo zelo kmalu ;)

Zdaj končno na vrsto pridejo slike projekta, ki je zaznamoval prvo polovico letošnjega leta. To so bila 'poročna mila', darila za svate, ki si jih je zamislila prijateljica. Nad njeno idejo sem bila več kot navdušena - uporabno darilce, spomin in zahvala hkrati. Idealno! Pa še nekaj povsem novega, svežega in malo drugačnega.

Pa sva se lotili projekta. Najboljši recept sem že imela, skupaj sva izbrali najbolj dišečo dišavo in barvno kombinacijo, ki se je skladala z njunimi barvami na poroki, torej zeleno-bela.

100 kosov mila ni malo. Če ima kos mojega mila cca. 70g, to pomeni 7kg žajfe :) Moj ata mojstrovalec mi je v ta namen izdelal večji lesen kalup, a kljub temu sem kar 6x merila, mešala, vlivala in rezala milo. 


Ker sem želela mila čimbolj personalizirati, da bi svatje vedeli, da so bile ne le embalaže, ampak tudi mila sama, izdelana prav za to priložnost, sem se odločila v vsak kos vtisniti začetnici imen neveste in ženina. In ker pri poročni dekoraciji ni prostora za napake, je moral biti njun 'logo' prav tak kot na vabilih, v isti pisavi. Zato sem se izdelave štampiljke lotila kar sama. Iz polimerne mase, kaj pa drugega :)


To je bil en tak eksperiment, ki pa je fantastično uspel! Prav ta nevpadljiv, nežen štempelj je dal milu piko na i.

Ko so bila mila razrezana in poštempljana, je prišel čas za zorenje, ki je trajal dober mesec. 

 
Potem, ko je bilo milo zrelo, ko je večina vode iz njega izhlapela in je bil proces saponifikacije končan, sem se lahko lotila zavijanja mil. Glede na to, da je bila celotna poroka zelo dovršena, moja običajna embalaža, torej rafija, nekako ni sodila zraven, zato sem za zavijanje raje izbrala celofan v kombinaciji z belimi nalepkami. Na eni strani mila je bila nalepka, na drugi pa se je skozi prosojen celofan videl odtis M&M.



Celotna četa zavitih mil je bila tako čudovita, uniformirana, takšna, kot darila za svate na poroki morajo biti. In končni videz se je z nežno in dovršeno poroko v zeleno belem čudovito skladal. Le še za transport sem jih morala pripraviti in kmalu so bila mila v zadovoljnih nevestinih rokah :)


Izjemno vesela sem bila, ko sem od mladoporočencev po poroki prejela še sliko mojih mil 'v akciji' :)



Jaz sem bila z rezultatom zadovoljna, nevesta pa tudi, kar je tudi najbolj pomembno. Vesela sem, da sem lahko dodala en kamenček v mozaik tako čudovite poroke.

Renata :)

5 komentarjev :

  1. ooo, kako čudovito si tole izpeljala. si res prava mojstrica in lepo je slišati, da je tvoj trud naletel na super zadovoljstvo!
    lp

    OdgovoriIzbriši
  2. Vau noro! Čestitke za tako uspešen in stilsko dovršen projekt!

    OdgovoriIzbriši
  3. Super. Dišeče in uporabno darilo. Handmade with love and care <3

    OdgovoriIzbriši
  4. Beautiful soaps, Renata! I love the stamp, too. What a neat idea to have soap as wedding favors. Great job!

    OdgovoriIzbriši
  5. Tole pa je res dobra ideja za poroko. Nekaj drugačnega ampak super odbitega. Ta s svojo štampiljko pa zmaga, res si mojstrica.

    OdgovoriIzbriši