Posted by Renata On petek, september 05, 2014
V brlogu je veliko novega. Pravzaprav je vsak dan nekaj novega. Včasih se vprašam, če je vse res. Pa je. Črno na belem, da je :)

Piti kavico na poletno jutro in brat članek o sebi v reviji Lisa. Neprecenljivo, res!

Vir: revija Lisa, 10.7.2014, str. 63

In kmalu zatem sem postala še 'Junakinja za jutri' na siol.net :) Avtor pravi, da '/.../je Renata navdihujoč primer, kako je tudi v teh z vsakovrstnim negativizmom zaznamovanih časih mogoče najti svoj košček ustvarjalnega neba, ki ne ugaja le tebi.' Če sem tudi jaz koga navdihnila, tako kot so drugi umetniki mene, mi je to še v posebej velik ponos, priznam.


Moje delo je bilo predstavljeno tudi na portalu Ustvarjalne roke: http://ustvarjalneroke.si/renata-medved-moje-ideje-vedno-znova-prehitevajo-moje-prste/
Ustvarjalne roke je portal, ki bi ga vsak moral dati med zaznamke. Poln je navdihujočih zgodb, pozitivne energije in dobrih idej. In da je moje delo en košček v mozaiku tega je preprosto fanastično :)

Ta članek je objavljen tudi na Cosmopolitanu :) http://www.cosmopolitan.si/moda/renata-medved-brlogarka-njen-nakit/

In dva dni nazaj me preseneti še objava na Polymer Clay Planet-u, kjer so objavljena dela največjih poli mojstrov na svetu! Fotografija mojih uhanov med fotografijami del velemojstrov v svetu polimerne mase....ne, tega občutka se preprosto ne da opisat! Noro!


Vsaka od teh objav posebej mi je vzela dih. In brez ljudi, ki me tako ali drugače spremljajo/spremljate, jih ne bi bilo. Hvala!

Renata :)

7 komentarjev :

  1. renata, čestitam! to je uspeh in delo tvojih čarobnih prstov. prav je, da "svet" ve zate, si res prava mojstrica v tem, kar počneš in vidi se, da je v vsaki tvoji ideji in izvedbi - duša !
    želim ti še veliko ustvarjalnih navdihov!
    lp

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovito. Vesela zate in zaslužiš si vsak lep opis in vse pohvale. Verjamem, da te čaka še veliko ustvarjalnih užitkov in lepo je, da za svoj vložen trud dobiš pravo priznanje. Danes sem v Čudežni deželi lahko občudovala novo kolekcijo Toskana. Čudovitaaa je. Tokrat so me navdušile (še posebej) dvojne broške. Najprej rabim novo torbico, potem pa še broško za zraven ;-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Wow, that's so cool! Congratulations, Renata! Your pieces are beautiful.

    OdgovoriIzbriši
  4. Že na začetku si me z mili očarala, tole z nakitom pa prekaša vse. Vsaka objava v medijih je upravičeno zaslužena. Bravo!
    p.s. Škoda ker nisem dečva, bi si sigurno kaj naročil ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovito, Renata! Čestitke! Dobro dene tako branje, kajne? Lahko si zelo ponosna nase.

    OdgovoriIzbriši
  6. Bravo, čestitke. Zaslužiš si, prekrasne stvari prihajajo izpod tvojih prstov :-)

    OdgovoriIzbriši