Posted by Renata On ponedeljek, oktober 27, 2014
Kot že veste, poleg polimerne gline včasih gnetem tudi sladkorno maso oz. tičino. Masi sta si v bistvu precej podobni, kar pomeni, da lahko po navodilih za oblikovanje figurice iz tičino mase oblikujemo tudi izdelke iz polimerne mase in obratno. Razlika je seveda očitna - tičino figurice so užitne, medtem ko tiste iz polimerne mase seveda niso, so pa trajnejše :)

Redno berem enega najboljših slovenskih kuharskih blogov http://www.easy-recepti.com/. Brez dvoma zaradi odlične vsebine, delno pa tudi zato, ker je avtor moški :) Malo je takšnih, ki pečejo torte, zato so toliko bolj dragoceni :)

Avtor DB ima na blogu rubriko Kako izdelati, kjer objavlja svoje vodiče, navodila, kako izdelati figurice iz tičino mase. Res odlični tutoriali, s pomočjo katerih se lahko vsakdo preizkusi v izdelavi torte in okraskov zanjo.

Ko je objavil tutorial Izdelava nogometne žoge, sem bila ponovno impresionirana nad njegovimi fantastičnimi idejami in rešitvami. Jaz znam namreč takšne stvari tako zakomplicirati, da je joj :) In ta tutorial mi je ta vikend prišel še kako prav - le da sem za surovino namesto tičine vzela polimerno maso in izdelala uhančke :)


Hvala DB :)

Lp,
Renata

2 komentarja :

  1. Kot sem že na FB napisal, res is carica. Prav vse ti uspel, česar se lotiš. Prav luštni uhančki.

    OdgovoriIzbriši