Posted by Renata On nedelja, november 02, 2014
Svoje popotovanje sem začela v Amazoniji, nato sem šla na Bali in kmalu zatem še na Tortugo, ko se je začela jesen sem šla v Toskano in zdaj svojo pot nadaljujem po Himalaji :)

Če kdo ne ve, o čem govorim - to so imena mojih kolekcij nakita iz polimerne mase. Tam sem bila zgolj v mislih, iskala sem ideje in navdih.

V novi kolekciji sem združila tri različne imitacije kamnov v treh različnih barvnih kombinacijah. Zamislila sem si nekoliko bolj fin, svečan nakit, ki čudovito paše na belo srajco, nastal pa je univerzalen nakit, ki paše tako na večerno obleko kot na kavbojke <3 

Ta poznojesenska svetloba ni več nič kaj prijazna za fotografiranje, zato se bojim, da v fotografije žal nisem ujela vse lepote in sijaja nove kolekcije. 















Renata ;)

1 komentar :