Posted by Renata On nedelja, november 30, 2014
Že poznate Ustvarjalne roke?
To je spletna stran, ki podpira in predstavlja delo slovenskih ustvarjalcev. Polna je navdihujočih zgodb, čudovitih izdelkov in ustvarjalnega navdiha. 

Ustvarjalne roke lahko spremljate tudi na Facebooku, kjer boste našli ogromno novih idej za ustvarjanje, ustvarjalnih novičk in še marsikaj novega.

Danes je izšla tudi že druga številka e-revije Ustvarjalne roke. Ko me je urednica Metka Pravst povabila k sodelovanju, sem izziv seveda z veseljem sprejela. Tako je nastal moj prvi tutorial oz. vodič izdelave. Objavljen je v božični izdaji Ustvarjalnih rok (od 18. strani naprej), med mnogimi drugimi DIY vodiči, idejami, nasveti, ki jih je resnično vredno prebrati in seveda zavihati rokave in se preizkusiti v izdelavi.

http://issuu.com/ustvarjalneroke/docs/ustvarjalne-roke-zima-2014/3?e=13387029/10353773
vir: Ustvarjalne roke

Tako da brž v kuhinjo, skuhat topel čaj, potem pa na kavč, noge v tople nogavice in pod dekco, telefon, tablico ali računalnik v naročje in prebrat revijo! Zaradi mnogih zanimivih vsebin vam priporočam, da si vzamete čas zanjo :)

Iz ideje, ki sem jo naumila posebej za Ustvarjalne roke, je nastala še serija uhančkov pod imenom Royals. Izdelki so na voljo za naročilo direktno pri meni, v nekaterih trgovinah z unikatnimi izdelki, prav tako pa bodo na voljo na moji stojnici na sejmih, ki se jih bom udeležila v decembru.






 
Naj bo začetek najbolj sijočega meseca v letu kar se da čudovit :)
Renata

4 komentarji :

  1. Renata, hvala ti! Nisem vedela, da je bil tvoj prvi - ker je bil narejen vrhunsko, tako kot da bi imela za seboj konkretno kilometrino :) Si vrhunska ustvarjalka in vesela sem, da si postala del Ustvarjalnih rok :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Revijo sem pregledala vsaj 2x.Čudovit izdelek in ob njem mine urca ali dve kot bi mignil.

    Tvoji novi izdelki,pa kot vedno-čudoviti !

    lp

    OdgovoriIzbriši