Posted by Renata On ponedeljek, december 22, 2014
December je res en čudovit mesec. Zame je bil vedno zelo deloven, letos pa še prav posebej. Ampak ker je izdelovanje daril praznično samo po sebi, sem ob tem še ekstra uživala. V prav vsakem izdelku je toliko veselja in prav vesela sem, da ljudje to vidijo.

Vikend, ki je pravkar minil, je bil res zelo pester. Sodelovala sem na 3 sejmih v 2 dneh. V soboto v Ivančni Gorici in Hrastniku, v nedeljo pa v Ljubljani na FairArtu. Navkljub prehladu in premraženosti, so me fantastični odzivi obiskovalcev in strank do maksimuma nafilali z energijo, motivacijo, idejami in dobro voljo :)



Preden si privoščim kak dan počitka in peke pravih prazničnih slaščic, pa sem spekla še dve čisto pravi orehovi potički, posuti s sladkorjem v prahu - iz fimo mase, kakopak :)




Vsem vam želim prijetne božične praznike in mizo, ki se bo šibila od dobrot :)

3 komentarji :

  1. ooo, kako krasni potički, saj imaš občutek, da je čisto prava. sem pa vesela, da sem te spoznala in v živo občudovala tvoje prekrane miniature in seveda, nakit! lepe praznike ti želim in še veliko lepega ustvarjanja!
    lp

    OdgovoriIzbriši
  2. draga Renata, mogoče imaš rada presenečenja, k "medvedovim" prihaja sovica iz Posočja... :) lepe čarobne praznike in veliko novih idej, novega zagona v letu, ki prihaja... vse lepo...

    Irna

    OdgovoriIzbriši
  3. V Ivančni Gorici sem vas spoznala tudi jaz in bila res navdušena!!! Super, super, super .... in si privoščila ene uhančke. :-)

    OdgovoriIzbriši