Posted by Renata On ponedeljek, december 08, 2014
Rada izdelujem izdelke po naročilu. Če je le naročilo izvedljivo. Včasih ni. Včasih je. Včasih me pa izvedba strankine ideje tako navduši, da odkrijem čisto novo področje izdelkov, ki bi jih lahko še naredila.

Tokrat je bila moja naloga izdelati miniaturen rdeč piskrček z belimi pikami, takšnega, kot jih izdeluje Emo Celje. Njihova retro posoda mi je itak strašno všeč, tako da sem se naročila res razveselila. 

In sem se lotila :) Pri tem sem sicer uničila eno orodje, drugega pa precej poškodovala, ampak ker mi je piskrček uspel, niti nisem norela zraven zaradi tega, tako kot običajno, ko kaj polomim :)


Narejen je iz Kato polimerne mase in je zato močan in trden, poleg tega pa drži vodo. Le za na štedilnik ni, sicer je pa kot pravi :)

Šele ko je bil lonček končan in fotografiran, sem se spomnila, da imam nekje prav tak, originalen Emo piskrček. In od navdušenja, kako sem ujela proporce, barvo in postavitev pik, sem morala naredit še eno fotografijo za na Instagram (sledite mi lahko na @brlogarka).


Ista stranka si je zamislila še mini fotoaparat. Pa sem poiskala fotografijo enega Nikona in naredila mini kopijo. 


Na moji FB strani pa poteka nagradna igra, vabljeni k sodelovanju ;) 
 


9 komentarjev :

  1. Pa saj to ni res. Noroooo dobrooo - oboje. Lonček je sploh 1A.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe, hvala Zvonka :) Lonček je tudi moj najljubši :)

      Izbriši
  2. Mojstrica miniaturnih predmetov ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. wauuuuuuuuuuuuuuuuuuu, saj ne morem verjet svojim očem! mojstrica, mojstrica, moj poklon!
    lp

    OdgovoriIzbriši
  4. ma ti si strašna res, ti narediš skoraj nemogoče mogoče.. superca si, vse pohvale za take mojstrovine, lep topel pozdravček

    OdgovoriIzbriši
  5. You are really incredible! I keep showing your blog around,because I'm impressed how realistic you make these miniatures! I don't what the more important -beeing talented, or beeing patient with thick nerves! You're obviously and tremendously, both!

    OdgovoriIzbriši
  6. Pravkar prebrala clanek v decembrski Jani, malo pozno pa vseeno zelo navdusena nad tvojim delom! Neverjetno realisticno, kar za pojest!:) uhancki morajo zgledat noro odstekano :)

    OdgovoriIzbriši