Posted by Renata On ponedeljek, december 29, 2014
Mislim, da sem sestavila tako okusno pico, da bi jo morala kaka picerija uvrstiti na svoj meni kot pico Brlogarka. Sir, pelati, suha salama, paprika, šampinjoni in zelene olive. Mmmmm :) Hrustljavo zapečeena skorjica, malo origana in veliiiko stopljenega sira. Top! 

Edini problem je, da je iz polyclay-a hehe. Težavo sem rešila tako, da sem, medtem ko sta se mini pici pekli v svoji mini pečici, zamesila testo za pravo pico. Takšno je pač življenje, če izdeluješ miniaturno hrano. Pomoje se moram lotit izdelave bolj zdrave hrane :)

Tile dve pici bosta, kot večina mojih miniaturic, krasili ključe sladokuscev.




Renata :)

3 komentarji :

  1. Now,I'm craving for some real pizza! And I think anyone would!

    OdgovoriIzbriši
  2. Mislim!! Tole meji že na znanstveno fantastiko. PREČUDOVITO delo! Renata, želim ti še veliko potrpežljivosti in ustvarjalnega navdiha, zadovoljnih strank in pozitivne energije. Srečno!

    OdgovoriIzbriši