Posted by Renata On nedelja, januar 25, 2015
O tem, kako izdelovanje miniaturnih slaščic vpliva na moje prehranjevalne navade, sem že pisala. Žal si ne morem pomagat, ampak pri izdelovanju tortic, piškotov in čokolad, mi vedno pade sladkor. Posledica tega je, da si med delom vzamem pavzo, da odprem čokolado, pojem kak piškot ali pa vsaj eno žlico Nutele...tako pač je.

Miniaturno sadje izdelujem že od samega začetka. Do zdaj sem naredila limone, pomaranče, limete, grapefruit, jagode, jabolka in hruške...večinoma uhančke, ki so med mojimi najbolj prodajanimi izdelki.

Zdaj me je zamikal še kivi. 
Izdelava je bila še posebej zahtevna zaradi vseh podrobnosti, pešk, barvnih prelivov...ki se mogoče v tako majhni miniaturi sicer ne vidijo, ampak če zadeve poenostavim, pač izdelek ni tako realen kot mora biti. 

Tako da sem šla v trgovino po kivi, ga prerezala na pol in dve uri porabila zgolj za mešanje barv, da sem namešala 'kivi zeleno'. Da ostalega dela sploh ne omenjam :) 

Ko mi izdelek uspe, je zadovoljstvo tako veliko, da odtehta vse ure mešanja, gnetenja, sestavljanja in popravljanja :)



In a veste kaj? Med izdelavo sem si vzela pavzo zato, da sem pojedla dva kivija. In potem še med vsakim fotografiranjem dva :) Tako da že razmišljam o naslednjih sadnih miniaturah :)

Za konec pa še fotografija z instagrama - kivi sem dodala tudi v skledo mešane sadne solate.
 

Lp,
Renata

2 komentarja :

  1. bo rekla samo wauuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
    lp

    OdgovoriIzbriši
  2. perfektnooooo, bravo, čisto tapravi :-)

    OdgovoriIzbriši