Posted by Renata On sreda, januar 21, 2015
Januar enačim z zimo. Zima je januar, januar je zima. Zunaj pa tako tako toplo, da sem že pred štirinajstimi dnevi puhovko zamenjala za prehodno jakno.

Ampak ker smo januarja in ker je zima, mi gre po glavi sneg. Zato je z njim navdahnjena tudi nova kolekcija. Ko sem iskala fotografijo za inspiracijo, sem kakopak naletela na polarnega medveda. On je moj brother from another mother in itak da ga moram nekako vključiti v tole zgodbo. Zato sem kolekciji nadela ime Arktika, kjer moj beli brat živi.

Nakit je v celoti izdelan ročno, s snežinko sem si dala še posebej veliko dela. Na skoraj vseh kosih pa najdete tudi zaledenele kapljice...prava zimska pravljica.







Renata :)

1 komentar :

  1. Čudovita kolekcija..me kar zasrbijo prsti, včasih je bila poli glina moj glavni ustvarjalni material, zdaj pa jo je čisto izpodrinil papir... Super izdelki...

    OdgovoriIzbriši