Posted by Renata On torek, januar 13, 2015
Res ne vem, ali bomo to zimo še videli prave snežinke. Upam, da jih bomo. Ni lepšega kot večerni sprehod po sveže zasneženi poti.

Snežink iz polimerne mase sem se lotevala že v decembru, pa niso uspele tako, kot bi si želela. V januarju pa sem dobila naročilo, ki sem ga sprejela kot izziv, da dokončam oz. izboljšam decembrske poskuse. Snežinka je precej zakompliciran motiv, z ogromno podrobnostmi, ki pa ne smejo biti predrobne, da je uhan kompakten. Torej - ravno prav :)







Na ušesih izgledajo ekstra luštkano. Kovačevo kobilo sem tokrat obula in posvojila pearl snežinke iz prve slike :)


6 komentarjev :

  1. oho, tole pa super dobro izgleda,
    lp

    OdgovoriIzbriši
  2. Končno nekaj, kar si naredila, da je večje kot v originalu ;)
    Full so lepe, mojstrica za miniature.

    OdgovoriIzbriši
  3. They are beautiful and really an interesting season's detail!
    (Have you seen/got my mail?)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Diva Soap thank you :)
      No, I haven't recieved your email...hmm...that's strange

      Izbriši
    2. Renata, please check your spam folder, because I resent you the.same mail. If you still can't find it, mail me with your another e-mail address, becsuse I have the one you used to log in in the app on my blog and apparently something got wrong. You can mail me on: diva.handmade.soap@gmail.com
      (Have you seen the updates on my giveaway post at all???)

      Izbriši