Posted by Renata On nedelja, februar 08, 2015
Tale vikend bi najlažje opisala z besedo 'razno' :) Lotila sem se samih pomembnih stvari in prav dobro se počutim, ker so mi super uspele.

Najprej sem pekla prave pustne krofe. Seveda sem se držala vseh trikov, ki sem jih že lani zapisala v svojem blogu Čisto pravi pustni krofi. Uspeli so odlično in seveda jih je zmanjkalo še isti dan. Enega sem prišparala, da sem imela 'model' za izdelavo miniaturnega krofka. In potem sem oba skupaj še fotografirala.


To seveda še ni končni izdelek. Naredila sem kar nekaj takih krofkov, ki pa imajo prav posebno poslanstvo. Kakšno, razkrijem ob drugi priložnosti :)

Ta vikend pa sem se lotila tudi novega projekta. Ker je bilo povpraševanje po darilnih bonih čedalje večje, sem se odločila, da je res skrajni čas, da jih oblikujem. S končnim videzom sem več kot zadovoljna. Boni so na voljo v zneskih po želji in dogovoru, trenutno pa na moji FB strani poteka posebna Valentinova promocija in tudi nagradna igra - KLIK


Renata ;)

3 komentarji :

  1. Sem že mislil, da si naredila en ultra velik krof ;)
    Ta z darilnim bonom pa zmaga. Sploh si ne morem zamišljati koliko dela imaš ti.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uff, to bi bil težek obesek za ključe :)
      Z darilnim bonom sem si pa dala dela, ja, ampak je bilo vredno - prav simpatično je izpadel :)

      Izbriši
    2. Bolj sem misli s tem, ko bo naenkrat cel kup naročil.

      Izbriši