Posted by Renata On nedelja, februar 15, 2015
Uaaaaaau, kakšen teden :) :)

Moje polymer clay miniature hrane so bile objavljene ne le v enem, ampak kar v dveh tiskanih medijih!

Najprej sem se v četrtek razveselila revije Lisa, kjer je bil v članku z naslovom Zaljubljeni v Pariz, izpostavljen moj 'Pariški zajtrk' - komplet broške z bagetami in mini uhančkov rogljičkov. Avtorica članka Metka Pravst ga je naslovila z 'nakit za modne navdušence' :)


Broška se lahko nosi pripeta na pulover, blazer, bundo ali pa na torbico :)



Danes pa skračem od navdušenja, ker so moji izdelki prvič prikazani tudi na naslovnici! Jaaaa, na naslovniciiii! V prilogi časnika Nedelo, Odprti kuhinji, je cel članek o peki moje miniaturne hrane in tudi o moji raziskavi peke pravih krofov, ki je bila lani objavljena na mojem blogu in ima v zadnjih tednih tudi nepredstavljivo veliko obiskov in branja - KLIK 

Članek je napisala urednica Odprte kuhinje Karina Cunder Reščič, avtor naslovne fotografije pa Igor Zaplatil - definitivno jo še danes prilepim nad mojo delovno mizo, tako zelo mi je všeč :)


Na naslovnici Nedela je Peter Prevc, na naslovnici Odprte kuhinje pa Brlogarka :) 


Ekrstra vesela Renata :)

4 komentarji :