Posted by Renata On petek, februar 27, 2015
Sonce! Sončna očala! Zvončki!

Mislim, da je pomlad res končno tu. Težko sem jo čakala. Zdi se mi, da vsako zimo utrpim resno pomanjkanje zelene barve in sončnih žarkov. In ko se končno oboje začne kazati, imam občutek, kot da se moja baterija fila na turbo način.

Ker sem imela februarja polne roke dela z miniaturami, sem se bala, da me bo pomlad letos prehitela. Vse dokler mi Duši ni dala ideje. 'Narcise', je rekla. Narcise! Če to ni ena čudovita roža! Iz vsakega vogala na našem domačem vrtu bo kmalu pognal šop narcis. Travniki, kjer so jih nekoč zasadili, jih bodo kmalu polni....narcise brez dvoma poosebljajo pomlad. Pa marjetice in trobentice tudi, zato sem se lotila kar vseh.

Tako je nastala mini kolekcija malih in polvisečih uhančkov. Njihovo prisrčnost  pa mi je uspelo ujeti tudi v objektiv. Verjetno zato, ker sem imela dva odlična pomočnika. Prijateljico, ki mi je posodila svoja ušesa in mojega Plutka, ki je itak najboljši človek na svetu (čeprav je pes).





















In za konec še moj Pluto, moje sonce, moj asistent, najboljši pes na svetu in najbolj ljubeče bitje :)

2 komentarja :

  1. Čist hudo!. Pa še v tapravem okolju so ti pozirali.

    OdgovoriIzbriši
  2. Pomlad je tu. Se vidi po tvojih lepotičkah. Ne vem katero rožico bi izbrala. Ena je lepša od druge.

    OdgovoriIzbriši