Posted by Renata On nedelja, marec 15, 2015
Za mano je izjemen teden! Udeležila sem se namreč 3 delavnic oz. izobraževanj. Priložnost sem imela spoznati in se učiti od dveh svetovno znanih umetnikov na področju polimerne mase: to sta Dan Cormier iz Kanade in Eva Haškova iz Češke.

Povsem običajno je, da se izdelki na tako obsežnih delavnicah ne dokončajo. Pa to niti ni tako pomembno. Pomembno je znanje, nove ideje in nove tehnike, ki jih na takšnih dogodkih ne zmanjka. Občudovala sem Danovo preciznost, njegove natančne reze, dodelanost in popolno koncentracijo pri izdelovanju in Evino sproščenost, njeno energijo in popolno obvladovanje tega medija.

Takih dogodkov ne gre zamuditi. Ne le zaradi omenjenih mojstrov, ampak tudi zaradi druženja z ljudmi, ki so v istem svetu, svetu polimerne mase. 

Na prvi Evini delavnici smo dokončali obesek, doma sem izdelala še uhane za zraven, ki jih je pohvalila tudi sama Eva. Na včerajšnjih dveh delavnicah izdelkov nismo dokončali, tako da imam še nekaj dela, preden pride na vrsto fotošuting. 



Renata :)






2 komentarja :

  1. Čeprav je vse izpod tvojih rok čudovito, me takšni abstraktni vzorci še bolj potegnejo. Ful lep komplet.

    OdgovoriIzbriši
  2. Res lep komplet. Mene so prepričale barve.

    OdgovoriIzbriši