Posted by Renata On četrtek, maj 07, 2015
Mini vitamini. Dobro se sliši, kajne? Ime za mojo kolekcijo miniaturnih sadnih uhančkov, ki se kar veča in veča. 
Najprej so bile limone, potem še ostali citrusi. Potem pa jabolka in hruške. Potem se jim je pridružil kivi in pred kratkim še avokado (ne vem niti, ali je to sadje ali zelenjava?) in še banane.

Res izjemno uživam pri izdelavi teh malih vitaminčkov. In ljudje jih imajo radi - to mi je všeč. Novih idej pa tako ali tako ne zmanjka.

Med prazniki sem se ukvarjala s postavitvijo teh mini uhančkov. Ker so tako majhni, znajo biti hitro neopazni, česar jim pa seveda ne privoščim. Zato sem žagala in brusila in lepila...les seveda. In izdelala mini lesene gajbice. 


Na moji Facebook strani poteka nagradna igra v kateri lahko sodelujete ;)





Renata :)

3 komentarji :

  1. Kot čisto tapravi... krasno!

    OdgovoriIzbriši
  2. Saj ne vem, kaj naj bolj občudujem: sadje ali gajbice!? Oboje je vrhunsko.

    OdgovoriIzbriši