Posted by Renata On ponedeljek, september 07, 2015
Čisto zares je konec poletja. Letos je bilo res radodarno s soncem in visokimi temperaturami, mogoče mi je zato še posebej hudo, ker ga je že konec. No, je pa tu jesen, ki tudi ni švoh. Jesenske barve so mi pisane na kožo, kostanj in kuhano vino pa tudi :)

Viroza, ki sem jo nekje staknila, me pa tudi ne preseneča. Verjetno gre kriviti to čudno nihanje temperatur. Cel vikend sem preležala in tudi danes nisem za nikamor. Vseeno se počasi sestavljam, verjeli ali ne, po dveh dneh že pogrešam svojo delavnico.

Jesen namreč pomeni kolekcijo Toskano. Nekaterim je znana že od lani, pa vendar je letos konkretno osvežena. Na voljo je namreč samo zelena kolekcija in to v bolj svežem in živahnem zelenem odtenku. Pajkci so se za letos poslovili, njihovo vlogo Brlogarkinega miniaturnega dodatka pa so prevzele pikapolonice.

Vsaka pikapolonica je izdelana ročno, vsako krilce in vsaka pikica posebej. Največji izziv je bil namešati pravo rdečo barvo. Pikapolonice namreč niso krvavo rdeče, ne bordo rdeče, niso oranžno rdeče ali celo rožnato rdeče. Ugotovila sem, da so 'pikapolonično' rdeče:

Nekatere postanejo uhančki same po sebi, spet druge pristanejo na prstanih, broškah, medaljonih, visečih uhanih...

Na voljo pa je seveda tudi Toskana brez pikapolonic, na njej so samo kapljice rose, ki se na soncu res čudovito svetlikajo.

Naslednjo čudovito fotografijo pa je posnela Jasmina iz Čudežne dežele. Teh barv se kar ne morem nagledat. Ko bom velika, bom tudi jaz delala take fotke :)

In še to - da slučajno ne pozabim: Toskana bo na voljo tudi na moji stojnici na Artmarketu na Bregu v Ljubljani. Če bo jesen sončna in suha, se bo dogodek odvijal še vsako soboto do sredine oktobra in sicer od 9.00 do 16.00. Lepo vabljeni :)



Bodite v cvetju,
Renata

4 komentarji :

  1. Prekrasne so te pikapoke, kot bi bile taprave ;-). Hitro se pozdravi!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hali hvala :) Malo je že bolje, še par dni, pa bom ko rožca :)

      Izbriši
  2. Joj Renata, kje si bila s temi pikapolonicami pred mesecem dni ;) Moje čilije so napadle uši in sem vsepovsod iskal pikapolonice, mogoče bi te tvoje iz mase vsaj vizualno vplivale na uši ;)

    Prav lepi uhančki!!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe, tko k strašilo a veš :) :) Lej, za naslednjič veš :D

      Izbriši